Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Iława: Zakup tablic przystankowych

przetargi
08.12.2022 12:26
Przetargi
BranżaReklama, marketing:
      bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD MIASTA IŁAWA
14-200 IŁAWA
NIEPODLEGŁOŚCI 13
Tel. 89 649 01 01
Fax. 89 649 26 31
E-mail [email protected]
WWW www.ilawa.pl/
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatIława
Treść zamówienia“Zakup tablic przystankowych w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój komunikacji publicznej w Iławie”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia“Zakup tablic przystankowych w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój komunikacji publicznej w Iławie”1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw wraz z robotami towarzyszącymi polegających na montażu i budowie zasilania. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic przystankowych – zakres rzeczowy obejmuje w szczególności dostawę wraz z montażem urządzeń. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż 7 tablic przystankowych zlokalizowanych przy ul. 1 Maja (1 szt.), ul. Sobieskiego (2 szt.), ul. Skłodowskiej (2 szt.) oraz przy ul. Smolki (2 szt.). ZP.271.66.2022
Specyfikacjahttps://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dad137-de1f-45e3-8e07-6a0010961341
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dad137-de1f-45e3-8e07-6a0010961341
CPV48.13.10.00, 48.81.31.00, 48.81.32.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 4.1) doświadczenie zawodowe: dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 dostawę (kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć dostawę minimum 4 sztuk tablic przystankowych wyświetlających rozkład jazdy w czasie rzeczywistym. a) w przypadku wykonawców występujących wspólnie w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 4 ppkt 4.1) lit. a), b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 4 ppkt 4.1) lit. a), c) W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniający warunek, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §VII ust. 4 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu wykonanych dostaw. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane w sposób należyty; 4.2) kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem . 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy . Termin, o którym mowa w ust.6 stosuje się odpowiednio. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: a) Wyniki badań laboratoryjnych na potwierdzenie luminancji matrycy LED, b) Wyniki badań laboratoryjnych dotyczące odporności na udar mechaniczny, c) Wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zabezpieczenie przed skutkami opadów atmosferycznych, wilgoci, zbieraniem się pary wodnej wewnątrz, i zapylenie, d) Karty techniczne, e) Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one spełnianie kryteriów w STWIORB, dokumentacji oraz załączniku nr 5 do SWZ, 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) Wyniki badań laboratoryjnych na potwierdzenie luminancji matrycy LED, b) Wyniki badań laboratoryjnych dotyczące odporności na udar mechaniczny, c) Wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zabezpieczenie przed skutkami opadów atmosferycznych, wilgoci, zbieraniem się pary wodnej wewnątrz, i zapylenie, d) Karty techniczne, 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 5. Ofertę składa się oddzielnie dla każdej z części zamówienia na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, 2) pełnomocnictwo: a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, b) zapis pkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: – postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, – wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, – ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania 3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy . 4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania : a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, 5) przedmiotowe środki dowodowe: a. Wyniki badań laboratoryjnych na potwierdzenie luminancji matrycy LED, b. Wyniki badań laboratoryjnych dotyczące odporności na udar mechaniczny, c. Wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zabezpieczenie przed skutkami opadów atmosferycznych, wilgoci, zbieraniem się pary wodnej wewnątrz, i zapylenie, d. Karty techniczne, e. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one spełnianie kryteriów w STWIORB, dokumentacji oraz załączniku nr 5 do SWZ, f. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania, np. karty techniczne, specyfikacje, certyfikaty, itp. g. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. h. W przypadku gdy Wykonawca nie złożył lub złożył przedmiotowe środki dowodowe niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. i. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie o którym mowa w lit h), Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 ppkt 2) lit c. j. Postępowanie o udzielenia zamówienia prowadzone jest w języku polskim, w związku z tym Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli zostały sporządzone w języku obcym przekazuję się wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 27. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium5000.00
Osoba do kontaktuGMINA MIEJSKA IŁAWA, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200, Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo PL, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): https://bip.umilawa.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia5 miesiące
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA IŁAWA
14-200 IŁAWA
NIEPODLEGŁOŚCI 13

2022-12-07
Sposób składania ofert1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej: https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,109515,ee32b314c2d2b0ad66cae0af2cb76044.html (zwanej dalej: platformą lub portalem) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. Platforma umożliwia komunikację wykonawcy z zamawiającym, w tym z Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2023-01-05
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 60
okres gwarancji 40