Iława: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
22.09.2020 11:03

Przetargi

Branża Samochody ciężarowe:

autobusy

Samochody osobowe:

z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Gmina Iława

14-200 Iława

ul. Gen. Władysława Andersa –

Tel. 896 492 418

Fax. 896 494 882

E-mail [email protected]

WWW bip.gmina-ilawa.pl

Województwo warmińsko-mazurskie

Powiat iławski

Treść zamówienia Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) wyprodukowanego w 2020 roku autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Kody CPV: 34121000-1 Autobusy i autokary, 34100000-8 Pojazdy silnikowe. 4 Przedmiot zamówienia winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: Ustawa z dnia 29 października 2010 prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. 5. Zakres przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i odpowiedzialność oraz przeprowadzić instruktaż obsługi pojazdu i sprzętu zainstalowanego w pojeździe dla pracowników Zamawiającego. Wraz z samochodem wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną dokumentację w tym, certyfikaty i atesty dopuszczające w/w samochód do właściwego użytku. 7. Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu na kołach do Zamawiającego. 8. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać: – kartę pojazdu, – aktualne świadectwo homologacji, – książkę gwarancyjną, – instrukcję obsługi w języku polskim, – dwa komplety kluczyków. 9. Serwis pojazdu musi być realizowany bezpośrednio przez producenta samochodu lub przez podmiot upoważniony przez producenta. „Numer referencyjny:TIZ.271.13.2020

Specyfikacja www.bip.gmina-ilawa.pl

LINK do SIWZ http://bip.gmina-ilawa.pl

CPV 34121000-1: Autobusy i autokary

34100000-8: Pojazdy silnikowe

Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: – Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII pkt 6 ppkt 6a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy – nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8a) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych w rozdział VII pkt 8a) SIWZ. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Nie dotyczy III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1. Oferta winna zawierać: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – załącznik Nr 4 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Oferty wspólne: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna identyfikować wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ustanawiających pełnomocnika. przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.

Wadium Nie

Osoba do kontaktu Gmina Iława

ul. Gen. Władysława Andersa –

14-200 Iława

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach

Okres w dniach 90

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

Miejsce i termin składania ofert Gmina Iława

14-200 Iława

ul. Gen. Władysława Andersa -, 10:00

2020-09-28

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena 60,00 gwarancja na wykonana zabudowę 20,00 gwarancja na perforację blach nadwozia 20,00

Uwagi Adres:Urząd Gminy w Iławie, ul. gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 IławaTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-09-28godzina: 10:00Informacje dodatkowe: XXXII. Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez:  wykonawcę będącego osobą fizyczną,  wykonawcę będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,  pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),  członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),  osobę fizyczną skierowaną do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iława reprezentowana przez Wójta Gminy Iława;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie jest Pan Grzegorz Szajerka; adres e-mail: [email protected], telefon: (89) 527 71 04;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych „, znak postępowania: TIZ.271.13.2020  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień publicznych Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Wykonawca w ofercie składa oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1. Oferta winna zawierać: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – załącznik Nr 4 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Oferty wspólne: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna identyfikować wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ustanawiających pełnomocnika. przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.

Data dodania 2020-09-15

Przejdź na początek ogłoszenia