Grybów: Gmina zamawia minibus od Mercusa

przetargi
01.12.2020 17:37

Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Grybów
33-330 Grybów
Jakubowskiego 33
Tel. 184 450 204
Fax. 184 450 204
E-mail [email protected]
Województwo małopolskie
Powiat nowosądecki + Nowy Sącz
Treść zamówienia Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla WTZ Siołkowa

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2020 roku, wolnego od wad i usterek autobusu minimum 21 osobowego (tj. kierowca +19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich dla WTZ Siołkowa. Samochód musi posiadać 2 miejsca do kotwiczenia wózków inwalidzkich po zdemontowaniu foteli. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pojazdu spełniającego wymagania określone w ww. załączniku oraz SIWZ. 3)Pojazd musi spełniać wymagania: a) Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm), b)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2012r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm), c) norm PN-EN ISO 9001 oraz PN-EN ISO 14001, d)posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu dwóch osób na wózku inwalidzkim, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu. 4)Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w dniu odbioru autobusu następujące dokumenty: a) aktualne świadectwo homologacji dla autobusu wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) wszystkie dokumenty w języku polskim związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m.in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, itp., c) niezbędną dokumentację do rejestracji jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 5)Zamawiający wymaga, by na dostarczony samochód Wykonawca udzielił gwarancji minimum 24 miesiące na: a) części mechaniczne, bez limitu kilometrów, b) powłokę lakierniczą, c) na perforację nadwozia – minimum 8 lat, (uwaga: kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19 SIWZ). 6)Przeglądy i naprawy gwarancyjne pojazdu muszą się odbywać w ASO oferowanej marki pojazdu (podwozia i zabudowy) w odległości max 150 km od siedziby Zamawiającego. 7)Miejscem dostawy pojazdu będzie siedziba zamawiającego Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 9) Zamówienie współfinansowane jest w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – wspófinansowanego ze środków PFRON.
Wynik przetargu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 206900.00 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT-IMPORT Wynajem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43 lok. 201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 254487.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254487.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293970.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 206900.00 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Żurawia 43 lok. 201 Kod pocztowy: 00-680 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 254487.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 254487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293970.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Osoba do kontaktu Gmina Grybów
ul. Jakubowskiego 33
33-330 Grybów
Miejsce i termin składania ofert