Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gostynin: Zakup autobusu szkolnego

przetargi
23.05.2023 12:12
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraURZĄD GMINY GOSTYNIN
09-500 GOSTYNIN
RYNEK 26
Tel. 24 236 07 50
Fax. 24 236 07 69
E-mail [email protected]
WWW www.gminagostynin.pl/
Województwomazowieckie
PowiatGostynin
Treść zamówieniaZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę GostyninPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego 34-35 miejsc siedzących + kierowca, z możliwością przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. RG.271.1.9.2023
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2023-BZP-00223406-01.zip
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db57a1-1f63-8e57-a85e-9800117c0e6a
CPV34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegająca na dostawie autobusu szkolnego o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzaących się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są reference bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezaleznych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, 4) dowód wniesienia wadium; Pozostałe dokumenty dołączane do oferty (jeżeli dotyczą): 5) zobowiązanie innego podmiotu; 6) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi; 7) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp – Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 i 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (każdy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium5000.00
Osoba do kontaktuGMINA GOSTYNIN, ul. ul. Rynek 26, 09-500, Gostynin, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 242360752, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): bip.gminagostynin.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniado 2023-11-30
Miejsce i termin składania ofertURZĄD GMINY GOSTYNIN
09-500 GOSTYNIN
RYNEK 26

2023-05-30
Sposób składania ofertNa platformie e-Zamówienia Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2023-06-28
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 60
okres gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia 40