Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Godzianów: Dostawa autobusu elektrycznego przystosowanego do przewozu dzieci

przetargi
12.05.2020 17:23

Gmina Godzianów

96-126 Gmina Godzianów

ul. Klonowa 5

Tel. +48 468311120

Fax. +48 468311558

E-mail [email protected]

WWW http://www.godzianow.bipst.pl

Województwo łódzkie

Powiat skierniewicki + Skierniewice

Treść zamówienia Dostawa autobusu elektrycznego przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej wraz z ładowarką typu plug in

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu elektrycznego przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz zakup, dostawa i montaż stacji ładowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Wynik przetargu Nazwa:

Dostawa autobusu elektrycznego przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej wraz z ładowarką typu plug in

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak

V.2) Udzielenie zamówienia

V.2.1) Data zawarcia umowy: 04/05/2020

V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1

Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0

Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0

Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0

Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie

V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Solaris Bus & Coach S.A.

Adres pocztowy: ul. Obornicka 46, Bolechowo-Osiedle

Miejscowość: Owińska

Kod NUTS: PL418

Kod pocztowy: 62-005

Państwo: Polska

Wykonawcą jest MŚP: nie

V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 113 821.14 PLN

Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 046 500.00 PLN

V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa

CPV 34144900-7: Pojazdy elektryczne

34121400-5: Autobusy niskopodłogowe

34121100-2: Autobusy transportu publicznego

31158000-8: Ładowarki

71321000-4: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

Wadium 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. 1.5. (…) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Godzianów

Adres pocztowy: ul. Klonowa 5

Miejscowość: Godzianów

Kod NUTS: PL715

Kod pocztowy: 96-126

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 468311120

Faks: +48 468311558Adresy internetowe:

Główny adres: www.godzianow.bipst.pl

Miejsce i termin składania ofert

96-126 Godzianów

ul. Klonowa 5

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

96-126 Godzianów

ul. Klonowa 5

0000-00-00

Termin związania ofertą

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20

Kryterium jakości – Nazwa: Termin realizacji / Waga: 20

Cena – Waga: 60

Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:

6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.

1.5. (…) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz regulaminie ePUAP dostępnym pod adresem (http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.

1.6. Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych wymienione w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2012 r. poz. 526 z późn. zm.). Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, .zip.

Szczegółowe informacje dotyczące w szczególności warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia, warunków świadczenia usługi zostały zawarte w SIWZ oraz załącznikach zamieszczonych na stronie (http://godzianow.bipst.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html). Termin związania ofertą, o którym mowa z pkt IV.2.6 ogłoszenia wynosi 60 dni. Numeracja użyta w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

19.1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy.

19.2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.

19.3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

19.4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.

19.5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

19.6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

19.7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

19.8. Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:

a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;

c) odwołanie wobec czynności innych niż określone pkt a i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

19.9. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

19.10. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

19.11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06/05/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:214410-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-05-11

Przejdź na początek ogłoszenia