Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Głubczyce: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
05.12.2020 18:15

Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
48-100 Głubczyce
ul. Olimpijska 1
Tel. 0-77 403 60 33
Fax. 0-77 403 60 35
E-mail [email protected]
WWW bip.glubczyce.pl/3905/12531/2020-12-01-zakup-autobusu-przystosowanego-do-przewozu-osob-niepelnosprawnych.html
Województwo opolskie
Powiat głubczycki
Treść zamówienia „Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest „Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”. Autobus min. 15 miejsc siedzących wraz z kierowcą + miejsce na wózek inwalidzki, autobus wyposażony w najazdy). Minimalne parametry techniczne oraz wyposażenie dla autobusu określone zostały w załączniku do SIWZ: Dofinansowanie ze środków PFRON, projektu w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. „Numer referencyjny:Tr 371.3.2020
Specyfikacja http://bip.glubczyce.pl/61/12052/zarzad-oswiaty-kultury-i-sportu.html
LINK do SIWZ http://bip.glubczyce.pl/3905/12531/2020-12-01-zakup-autobusu-przystosowanego-do-przewozu-osob-niepelnosprawnych.html
CPV 34120000-4: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Referencje potwierdzające dostawę co najmniej 2 (dwóch) pojazdów silnikowych o liczbie miejsc nie mniejszej niż 10, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych za okres nie większy niż z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego były wykonane dostawy. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
Wadium Tak, 10.000,00 zł
Osoba do kontaktu Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
ul. Olimpijska 1
48-100 Głubczyce
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach 2
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
48-100 Głubczyce
ul. Olimpijska 1

2020-12-08
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 30,00 termin wykonania zamówienia 10,00
Uwagi Adres:Zarząd Oświaty Kultury i Sportu. 48-100 Głubczyce, ul. Olimpijska 1Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 08.12.2020godzina: 11:00Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Gminy, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce, tel. +48 485 3021;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Pan Andrzej Pawłowicz, tel. +4872885577;  dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);  dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO;  Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Data dodania 2020-12-03