Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Głowaczów: ZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO

przetargi
30.05.2023 12:56
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraURZĄD GMINY GŁOWACZÓW
26-903 GŁOWACZÓW
RYNEK 35
Tel. 48 623 10 75
Fax. 48 623 12 17
E-mail [email protected]
WWW www.glowaczow.pl/
Województwomazowieckie
PowiatKozienice
Treść zamówieniaZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GŁOWACZÓW

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1 Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Głowaczów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacja techniczna dla autobusu szkolnego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 2. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia3.Pozostałe wymagania: wymagane serwisowe przeglądy autobusu w okresie gwarancji odbywać się będą w punkcie serwisowym oddalonym maksymalnie do 180 km od siedziby Gminy Głowaczów.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia – 34121000-1 autobusy i autokary. ZP.271.15.2023
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin%2Fgd_tai.cgi%3Faction%3D5%26id%3Dglowaczow.ezamawiajacy.pl_1684746377116
LINK do SIWZhttp://glowaczow.ezamawiajacy.pl/pn/glowaczow/demand/notice/public/94565/details
CPV34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 2). Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3). Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polski, zamiast: 1). dokumentów, o których mowa w rozdziale XXII ust. 2 pkt 1, 2 i 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, b). nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 4. Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczeniem wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje się. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : a). spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, b). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp. 1.1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a). zdolności do występowania w obrocie prawnym: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. b). uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. c). sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. d). zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium0.00
Osoba do kontaktuGmina Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903, Głowaczów, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 486231075, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): www.glowaczow.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia120 dni
Miejsce i termin składania ofertURZĄD GMINY GŁOWACZÓW
26-903 GŁOWACZÓW
RYNEK 35

2023-05-31
Sposób składania ofertOfertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://glowaczow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do dnia 31.05.2023 r. do godz.10:00 Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2023-06-29
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 60
czas dostawy 40