Gliwice: Świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej

przetargi
11.05.2021 19:40
Przetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W GLIWICACH
44-100 GLIWICE
CHORZOWSKA 150
Tel. 32 330 46 00
Fax. 32 330 46 01
E-mail [email protected]
WWW pkm-gliwice.com.pl/
Województwośląskie
PowiatGliwice
Treść zamówieniaŚwiadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Gliwicach

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Gliwicach Numer referencyjny: PKM/PN/DA/2/2021Przedmiotem zamówienia są usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, na ustalonych w zależności od potrzeb Zleceniodawcy liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:— I część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, w ilości NIE mniejszej niż 19 600,00 wzkm oraz NIE większej niż 22 025,00 wzkm w okresie od 1.6.2021 do 30.6.2021. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować 5 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ,— II część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, w ilości NIE mniejszej niż 456 000,00 wzkm oraz NIE większej niż 703 006,00 wzkm w okresie od 1.7.2021 do 31.5.2022. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować maksymalnie 15 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ.Usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych na terenie województwa śląskiego – część I Część nr 1 I część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego, w ilości nie mniejszej niż 19 600,00 wzkm oraz nie większej niż 22 025,00 wzkm w okresie od 1.6.2021 do 30.6.2021. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować 5 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ. Usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych na terenie województwa śląskiego – część II Część nr 2 II część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego, w ilości nie mniejszej niż 456 000,00 wzkm oraz nie większej niż 703 006,00 wzkm w okresie od 1.7.2021 do 31.5.2022. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować maksymalnie 15 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ.
Specyfikacjahttps://pkm-gliwice.com.pl/przetargi
CPV60.11.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 oraz 108 ust. 2 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4, tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w art.108 ust. 1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust. 1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 1 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1.2 oraz III.1.3 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:— aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie wykonawca składa w formie Jednolitego dokumentu zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt 1, wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.1.1–6.1.7 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunek dotyczący:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, przez co zamawiający rozumie:— dla części I: posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),— dla części II: posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1, wykonawca przed udzieleniem zamówienia obowiązany jest złożyć, na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie następujących dokumentów:— potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca NIE może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego w pkt 1 może złożyć inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdza spełnienie opisanych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej (warunek wspólny dla obu części), przez co zamawiający rozumie:— należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu przewozu osób lub usług polegających na kierowaniu pojazdami w transporcie drogowym osób o wartości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) ramach jednej lub kilku umów. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, że usługa została wykonana należycie.2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1 zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczony, NIE krótszym niż 10 dni, terminie do złożenia wykazu należycie wykonanych usług zgodnego z wymogami pkt 5.1.3.4 SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie ze wzorem stanowiącym punkt 18 SWZ.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez zamawiającego w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:— dla I części – 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych),— dla II części – 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni, tj. do dnia 15 sierpnia 2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3. Zamawiający NIE żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., ul. Chorzowska 150, 44-10 Gliwice ul. Chorzowska 150 Gliwice 44-100 +48 323304600 [email protected] +48 323304601 www.pkm-gliwice.com.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaPoczątek: 01/06/2021 Koniec: 30/06/2021
Miejsce i termin składania ofert

2021-05-17
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 15/08/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 089-231532
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., ul. Chorzowska 150, 44-10 Gliwice
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 150
Miejscowość: Gliwice
Kod NUTS:
PL229 Gliwicki
Kod pocztowy: 44-100
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 323304600
Faks: +48 323304601
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.pkm-gliwice.com.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Gliwicach
Numer referencyjny: PKM/PN/DA/2/2021

II.1.2) Główny kod CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia są usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, na ustalonych w zależności od potrzeb Zleceniodawcy liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
— I część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, w ilości NIE mniejszej niż 19 600,00 wzkm oraz NIE większej niż 22 025,00 wzkm w okresie od 1.6.2021 do 30.6.2021. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować 5 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ,
— II część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej, w ilości NIE mniejszej niż 456 000,00 wzkm oraz NIE większej niż 703 006,00 wzkm w okresie od 1.7.2021 do 31.5.2022. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować maksymalnie 15 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych na terenie województwa śląskiego – część I
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL229 Gliwicki

II.2.4) Opis zamówienia:
I część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego, w ilości NIE mniejszej niż 19 600,00 wzkm oraz NIE większej niż 22 025,00 wzkm w okresie od 1.6.2021 do 30.6.2021. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować 5 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu – Nazwa: warunki płatności / Waga: 5
Kryterium kosztu – Nazwa: cena / Waga: 95

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/06/2021
Koniec: 30/06/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych na terenie województwa śląskiego – część II
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL229 Gliwicki

II.2.4) Opis zamówienia:
II część: usługi kierowania pojazdami autobusowymi w komunikacji miejskiej na liniach komunikacyjnych, na terenie województwa śląskiego, w ilości NIE mniejszej niż 456 000,00 wzkm oraz NIE większej niż 703 006,00 wzkm w okresie od 1.7.2021 do 31.5.2022. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien skierować maksymalnie 15 kierowców posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt 3.2 SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu – Nazwa: warunki płatności / Waga: 5
Kryterium kosztu – Nazwa: cena / Waga: 95

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2021
Koniec: 31/05/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 oraz 108 ust. 2 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4, tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w art.108 ust. 1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust. 1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.
2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 1 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1.2 oraz III.1.3 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
— aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie wykonawca składa w formie Jednolitego dokumentu zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt 1, wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.1.1–6.1.7 SWZ.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunek dotyczący:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, przez co zamawiający rozumie:
— dla części I: posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
— dla części II: posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1, wykonawca przed udzieleniem zamówienia obowiązany jest złożyć, na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie następujących dokumentów:
— potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca NIE może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego w pkt 1 może złożyć inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdza spełnienie opisanych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej (warunek wspólny dla obu części), przez co zamawiający rozumie:
— należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu przewozu osób lub usług polegających na kierowaniu pojazdami w transporcie drogowym osób o wartości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) ramach jednej lub kilku umów. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, że usługa została wykonana należycie.
2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1 zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczony, NIE krótszym niż 10 dni, terminie do złożenia wykazu należycie wykonanych usług zgodnego z wymogami pkt 5.1.3.4 SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie ze wzorem stanowiącym punkt 18 SWZ.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez zamawiającego w SWZ.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
— dla I części – 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych),
— dla II części – 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni, tj. do dnia 15 sierpnia 2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający NIE żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).
4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/05/2021
Czas lokalny: 09:30

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 15/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 17/05/2021
Czas lokalny: 09:35
Miejsce:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem (
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
) w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wszystkie wymagane dokumenty i ich formy wskazano w SWZ.
5. Zamawiający NIE dopuszcza i NIE wymaga składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający:
— NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej,
— NIE zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
— NIE przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem (
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice
).
7. Wykonawca pod rygorem NIEważności składa ofertę w oryginale, w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
4.1. 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
4.2. 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 4.1.
5. Jeżeli zamawiający mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:
5.1. 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
5.2. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej przysługuje skarga do sądu.
7. Do skargi mają zastosowanie przepisy art. 579–590 ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-674
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
04/05/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
089
2021
Następna aktualizacja:
10/05/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document