Giżycko: Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego

przetargi
12.04.2023 12:46
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W GIŻYCKU
11-500 GIŻYCKO
BYSTRY 1H
Tel. 87 429 94 80
Fax. 87 429 94 80
E-mail [email protected]
WWW www.gzkbystry.pl/
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatGiżycko
Treść zamówienia„Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia„Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.”1. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa:używanego autobusu do publicznego transportu zbiorowego o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 50 i minimum 30 miejsc stojących, zapisanych w homologacji pojazdów lub dowodzie rejestracyjnym. 2. Autobus winien spełniać niżej wymienione warunki techniczne i wizualne: a) rok produkcji nie starszy niż 2010 lub młodszy,b) całkowity przebieg w zakresie do 450 tys. km,c) długość autobusu od 9 m,d) ilość osi 2e) wyposażenie minimalne (niezbędnie wymagane): klimatyzacja, wyświetlacz LED, rampa najazdowa dla inwalidów, regulacja wysokości nadwozia, regulowany fotel kierowcy, fotele pasażerów odchylane i odsuwane ogrzewanie postojowe WEBASTO, tachograf, pneumatycznie otwierane drzwi wejściowe (2 szt.), ABS, ASR, wspomaganie kierownicy, Elektrycznie regulowane lusterka radioodtwarzacz, retarder, tempomat manualna skrzynia biegów, niezbędne fabryczne instrukcje obsługi, ogumienie z bieżnikiem nie mniejszym niż 5 mm. nieeksploatowany w kraju, dobry stan techniczny i wizualny,f) aktualne badanie techniczne – ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu złożenia oferty,g) aktualne ubezpieczenie OC – ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu złożenia oferty,h) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i przedmiotów trzecich (leasing).2. Warunki dostawyOdbiór pojazdu w siedzibie Wykonawcy po dokonaniu przeglądu technicznego przez Zamawiającego we wskazanej przez niego Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na koszt Wykonawcy, po przeprowadzeniu oględzin i jazdy próbnej na podstawie protokołu nastąpi podpisanie umowy. Zamawiający pokryje koszt dowozu pojazdu do swojej siedziby. GZK/ZP/3/2023
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1680513848162
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/748777
CPV34.12.10.00
Wymagania5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII i IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: – Wykonawca powinien wykazać się przynajmniej jedną dostawą autobusu o wartości 150 000,00 zł netto. Wykaz dostawy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SWZ) 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiada przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z zastrzeżeniem pkt. 7 niniejszego rozdziału; 2) wykaz co najmniej jednej dostawy autobusu o wartości o wartości 150 000,00 zł netto. Wykaz dostawy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SWZ). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz barku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z zastrzeżeniem pkt. 7 niniejszego rozdziału; 2) wykaz co najmniej jednej dostawy autobusu o wartości o wartości 150 000,00 zł netto. Wykaz dostawy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 4 ppkt 1 i 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 i 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków. 8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Ofertę składa się z: a) Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ. c) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII (jeżeli dotyczy); d) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) f) zdjęcia min 4 max. 10 (zawierające widok zewnętrzny i wewnętrzny autobusu – przód, tył, boki, wnętrze i podwozie), kopie dowodu rejestracyjnego lub innych dokumentów potwierdzających dane techniczne pojazdu zaproponowanego w złożonej ofercie. g) Załącznik nr 7a – Parametry techniczne pojazdu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców – zgodnie z art. 462 ust. 2 Ustawy Pzp 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. 5. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy – załącznik nr 4 do SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium0.00
Osoba do kontaktuGMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. 1 H, 11-500, Bystry, woj. warmińsko-mazurskie, państwo PL, tel. 874299480, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): www.gzkbystry.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia14 dni
Miejsce i termin składania ofertGMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W GIŻYCKU
11-500 GIŻYCKO
BYSTRY 1H

2023-04-11
Sposób składania oferthttps://platformazakupowa.pl/pn/gzk_bystry Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertądo 2023-05-10
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczeniecena 100