Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Giżycko: Dostawa autobusów elektrycznych oraz stacji ładowania

przetargi
22.05.2022 13:50
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo instalacji elektrycznych:
      budowa stacji, rozdzielni
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Giżycko
11-500 Giżycko
Mickiewicza 33
Tel. +48 874299960
Fax. +48 874299976
E-mail [email protected]
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatGiżycko
Treść zamówieniaDostawa autobusów elektrycznych oraz stacji ładowania pojazdów elektrycznych w ramach projektu pn. „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa autobusów elektrycznych oraz stacji ładowania pojazdów elektrycznych w ramach projektu pn. „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zakup i dostawę 3 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów elektrycznych, b) dostawę 2 stacji ładowania pojazdów elektrycznych typu wolnego , c) dostawę aplikacji informacji pasażerskiej. 3. Cały przedmiot zamówienia musi być kompatybilny ze sobą. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Wynik przetarguZamówienie nr: RRG.271.23.2021
Nazwa:
Dostawa autobusów elektrycznych oraz stacji ładowania pojazdów elektrycznych w ramach projektu pn. „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko”
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 13/04/2022
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: BUSNEX POLAND Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 5223174900
Adres pocztowy: Annopol 3
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL Polska
Kod pocztowy: 03-236
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 668608189
Adres internetowy: https://busnex.pl/
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 6 120 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 5 442 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV31.15.80.00, 31.15.81.00, 34.12.10.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10, 48.81.32.00
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Giżycko
Krajowy numer identyfikacyjny: 8451981949
Adres pocztowy: Mickiewicza 33
Miejscowość: Giżycko
Kod NUTS: PL623 Ełcki
Kod pocztowy: 11-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Tkaczyk
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 874299960
Faks: +48 874299976
Adresy internetowe:
Główny adres: https://bip.ugg.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji jakości całopojazdowej oraz na stacje ładowania pojazdów / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
7. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
9. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
10. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).
11. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19/04/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:212035-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2022-04-22