Gdynia: Wykonanie i utrzymanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

przetargi
13.02.2024 12:12
KategoriaPrzetargi
BranżaKomputery:
      serwis, naprawa obsługa
      strony internetowe, portale,zakładanie, obsługa
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZARZĄD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W GDYNI
81-244 GDYNIA
ZAKRĘT DO OKSYWIA 10
Tel. 58 623 33 12
Fax. 58 623 30 22
E-mail [email protected]
WWW www.zkmgdynia.pl/
Województwopomorskie
PowiatGdynia
Treść zamówieniaWykonanie i utrzymanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni zkmgdynia.pl

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaWykonanie i utrzymanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni zkmgdynia.pl
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=zkmgdynia.pl_1706792917720
LINK do SWZhttp://zkmgdynia.pl/zamowienie-publiczne/nowy-serwis-internetowy-zarzadu-komunikacji-miejskiej-w-gdyni-zkmgdyniapl/1
Osoba do kontaktuWszelkie zapytania związane z niniejszym postępowaniem kierować należy do Pana Janusza Wensierskiego, tel. +48 58 660 54 32 (dni robocze – w godzinach: 08.00 – 14.00) 605 276 036
Wymagany termin realizacji zamówieniaa/ Wykonanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (ZKM) zkmgdynia.pl (zkmgdynia.com.pl) wraz z przygotowaniem uzgodnionej aranżacji graficznej oraz wykonanie systemu zarządzania treścią (CMS)-do 150 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. b/ Uruchomienie nowego serwisu internetowego i systemu zarządzania treścią (CMS)-do 157 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. c/ Świadczenie usługi opieki serwisowej i wsparcia technicznego – 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Miejsce i termin składania ofertZARZĄD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W GDYNI
81-244 GDYNIA
ZAKRĘT DO OKSYWIA 10

2024-02-20
Sposób składania ofertZARZĄD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W GDYNI, ZAKRĘT DO OKSYWIA 10, 81-244 GDYNIA Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiPRZETARG NIEOGRANICZONY
w przedmiocie:
Nowy serwis internetowy Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni zkmgdynia.pl
numer sprawy
ZKM/ZC/26/24
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, NUMER TELEFONU, NUMER FAKSU, ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ, DNI I GODZINY PRACY, TRYB POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
jednostka budżetowa Gminy Gdynia
ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia
NIP 586-10-51-214
REGON 190606287
www.zkmgdynia.pl
Tel. 58 623 33 12
Fax. 58 623 30 22
Dni i godziny pracy Zamawiającego:
od poniedziałku do piątku (dni robocze)
w godz. 7.30-15.00
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego niepublicznego, zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Zarządzie Komunikacji Miejskiej w Gdyni z dnia 26.04.2021r., dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego (zkmgdynia.pl)-z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni zkmgdynia.pl
ZADANIE Nr 1:
a/ Wykonanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (ZKM) zkmgdynia.pl (zkmgdynia.com.pl) wraz z przygotowaniem uzgodnionej aranżacji graficznej oraz wykonanie systemu zarządzania treścią (CMS).
b/ Uruchomienie nowego serwisu internetowego i systemu zarządzania treścią (CMS).
ZADANIE Nr 2:
Świadczenie usługi opieki serwisowej i wsparcia technicznego.
Zamówienie nie obejmuje usługi hostingu i poczty elektronicznej.
Zamówienie nie obejmuje oprogramowania do generowania rozkładów jazdy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zdefiniowany jest w Załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) do Materiałów Przetargowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza wspólnego wykonywania zamówienia (konsorcjum).
Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
III. WARUNKI PŁATNOŚCI:
ZAMAWIAJĄCY dokona płatności w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni od daty realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO oraz doręczenia faktury VAT. Zapłatę faktur ZAMAWIAJĄCY będzie realizował przelewem. Terminem płatności będzie data obciążenia rachunku bankowego ZAMAWIAJĄCEGO.
IV. TERMINY REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a/ Wykonanie nowego serwisu internetowego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (ZKM) zkmgdynia.pl (zkmgdynia.com.pl) wraz z przygotowaniem uzgodnionej aranżacji graficznej oraz wykonanie systemu zarządzania treścią (CMS)-do 150 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
b/ Uruchomienie nowego serwisu internetowego i systemu zarządzania treścią (CMS)-do 157 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
c/ Świadczenie usługi opieki serwisowej i wsparcia technicznego – 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę (na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 (Formularz oferty) należy złożyć
w formie elektronicznej na adres: [email protected]
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim-preferowane pismo maszynowe.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego umocowanego przedstawiciela.
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy zeskanować i przesłać w formie zaszyfrowanego hasłem pliku na wyżej wskazany adres mailowy w terminie określonym
w pkt. VI. 1
5. Temat wiadomości zawierającej ofertę musi być bezwzględnie utworzony wg. następującego schematu: Oferta [ZKM/ZC/26/24] [Krótka nazwa wykonawcy składającego ofertę] (np.: Oferta ZKM/ZC/26/24 Nazwa_Wykonawcy ).
6. Hasło do odszyfrowania oferty należy przesłać w osobnej wiadomości na ten sam adres mailowy po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert maksymalnie do terminu ich otwarcia.
7. Temat wiadomości zawierającej hasło musi być bezwzględnie utworzony wg. następującego schematu: Hasło [ZKM/ZC/26/24] [Krótka nazwa wykonawcy składającego ofertę] (np.: Hasło ZKM/ZC/26/24 Nazwa_Wykonawcy ).
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Termin składania ofert: 20.02.2024 r. godz. 09.00
2. Miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej bez obecności Wykonawców.
3. Termin otwarcia ofert: 20.02.2024 r. godz. 10.00
4. Termin związania ofertą: 30 dni
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Posiadanie uprawnień zawodowych
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za wyjątkiem norm wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa bądź też legitymowania się przez Wykonawcę uprawnieniami, zgodami bądź prawami wynikającymi z zawartych umów
lub wynikających z decyzji administracyjnych a umożliwiającymi Wykonawcy wykonanie umowy
o wykonanie zamówienia.
Posiadanie wiedzy i doświadczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał/-uje przynajmniej jedno zamówienie obejmujące świadczenie usługi opieki serwisowej i wsparcia technicznego (tj. umowę), które trwało/trwa nieprzerwanie minimum 6 miesięcy, które w swoim zakresie obejmowało/obejmuje usługę wykonania strony/ serwisu/ portalu oraz opieki serwisowej i wsparcia technicznego dla organu administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki podległej temu samorządowi lub organizatora komunikacji miejskiej lub transportu publicznego, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
UWAGA:
Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wskazanych wg formuły spełnia/nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia dokumentów (referencje lub protokoły odbioru lub inne dokumenty źródłowe) potwierdzających warunki wskazane w pkt VII.
Zamawiający może przed dokonaniem czynności odrzucenia oferty wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów lub złożenia wyjaśnień w tym zakresie.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w swojej ofercie, winien złożyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający rejestrację działalności Wykonawcy oraz dokument wskazujący umocowanie osób reprezentujących Wykonawcę;
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Treść wymaganego oświadczenia wskazana jest w Formularzu oferty.
Wszystkie ww. dokumenty i oświadczenia należy ułożyć w kolejności jak wyżej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może jej sprawdzić w inny sposób.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1. Kryterium i waga
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena brutto 100 %
2. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium cena:
Cmin
P1= ——– x R x 100
Cbad
gdzie:
P1-punktacja za kryterium cena
Cmin-cena najniższa spośród ofert rozpatrywanych-na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY
Cbad -cena oferty rozpatrywanej-na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY
R-waga przyznana danemu kryterium
3. Oferta najkorzystniejsza.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą liczbą uzyskanych punktów.
W przypadku równej liczby punktów, zamawiający dokona wyboru oferty w drodze swobodnego wskazania.
X. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Wszelkie zapytania związane z niniejszym postępowaniem kierować należy do Pana Janusza Wensierskiego, tel. +48 58 660 54 32 (dni robocze – w godzinach: 08.00 – 14.00) 605 276 036
przy czym:
a) nie przewiduje się zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych,
b) Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Materiałów Przetargowych. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
XI. ZAMKNIĘCIE POSTĘPOWANIA BEZ DOKONANIA WYBORU
Zamawiający jest uprawniony do zamknięcia postępowania na każdym jego etapie bez wybierania jakiejkolwiek oferty. W przypadku takim Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Wykonawców o swojej decyzji w drodze ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stronie internetowej.
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni,
ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia.
2. z inspektorem ochrony danych osobowych w ZKM można skontaktować się pod adresem: [email protected].
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o nr ZKM/ZC/26/24.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, tj. uprawnione organy publiczne, podmioty świadczące usługi doradztwa prawnego oraz w zakresie spraw sadowych; podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; po tym czasie dane będą̨ przetwarzane przez okres wymagany przez prawo lub przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XIII. LISTA ZAŁĄCZNIKÓW
Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część Materiałów Przetargowych.
Załącznik nr 1-Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2-Formularz oferty
Załącznik nr 3-Projekt umowy
Sporządził: ________________________
/podpis/
Gdynia, dnia _____________
Zatwierdził: _____________________¬¬¬___
/pieczątka i podpis/
Gdynia, dnia _____________
Data dodania2024-02-01