Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gdynia: utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia

przetargi
10.06.2021 17:36
rzetargi
BranżaBudownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      parkingi, place, zatoczki
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
Komputery:
      akcesoria, sprzęt, serwery, urządzenia sieciowe
      oprogramowanie
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI
81-364 GDYNIA
10 LUTEGO 24
Tel. 58 761 20 00
Fax. 58 662 28 41
E-mail [email protected]
WWW www.zdiz.gdynia.pl/
Województwopomorskie
PowiatGdynia
Treść zamówienia„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚ

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚ Numer referencyjny: EZP.271.31.20211. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 2 zatok autobusowych oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z systemem zarządzania i ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia, współfinansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020, gdzie zastosowano podział na części.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) część 1: „Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”: zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego / Weteranów, kierunek Centrum;2) część 2: „Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni”: zadanie 6: Obłuże Centrum 05 / Estakada Kwiatkowskiego kierunek Morska i zadanie 12: Kilińskiego 01 / ul. Władysława IV, kierunek Gdynia Dworzec Główny PKP.„Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni” Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 1 zatoki przystankowej, jezdni i chodnika w ciągu Alei Zwycięstwa na odcinku pomiędzy ul. Powstania Styczniowego, a ul. Weteranów kierunek centrum, w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020. Zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego/Weteranów, kierunek Centrum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 1a do SWZ, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 1b do SWZ, c) Przedmiary robót / kosztorysy ofertowe – załącznik 1c do SWZ, d) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ. Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca przebudowę zatok autobusowych w Gdyni: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 2a do SWZ, b) Projekt budowlany (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2b do SWZ, c) Projekt wykonawczy (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2c do SWZ, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 2d do SWZ, e) Przedmiary robót / Kosztorysy ofertowe – załącznik 2e do SWZ. f) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Specyfikacjahttps://bip.um.gdynia.pl/zamowienia-publiczne,1482/platforma-zakupowa,531928
CPV30.20.00.00, 32.00.00.00, 45.00.00.00, 45.22.11.11, 45.23.13.00, 45.23.31.40, 48.00.00.00, 48.81.31.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,— sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o NIEpodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) f) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1. dla części 1:2.1.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.1.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 800 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;2.1.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.1.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy G – głównych, w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;2.2. dla części 2:2.2.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.2.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 500 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;oraz2.2.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.2.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy Z – zbiorcze, w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.2. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.3. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi, obejmujące co najmniej telekomunikacje przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych i telekomunikacje radiową w zakresie nadawczych i odbiorczych obiektów radiokomunikacyjnych.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Osoba do kontaktuGmina Miasta Gdyni – Zarząd Dróg i Zieleni PL ul. 10 Lutego 24 Gdynia 81-364 Marek Kamiński +48 587612085 [email protected] www.zdiz.gdynia.pl www.zdiz.gdynia.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 70
Miejsce i termin składania ofert

2021-07-05
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.zdiz.gdynia.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 02/10/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2021/S 107-278446
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdyni – Zarząd Dróg i Zieleni
Krajowy numer identyfikacyjny: PL
Adres pocztowy: ul. 10 Lutego 24
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Kod pocztowy: 81-364
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Kamiński
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 587612085
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
www.zdiz.gdynia.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://www.zdiz.gdynia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚ
Numer referencyjny: EZP.271.31.2021

II.1.2) Główny kod CPV
45221111 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 2 zatok autobusowych oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z systemem zarządzania i ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia, współfinansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020, gdzie zastosowano podział na części.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) część 1: „Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”: zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego / Weteranów, kierunek Centrum;
2) część 2: „Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni”: zadanie 6: Obłuże Centrum 05 / Estakada Kwiatkowskiego kierunek Morska i zadanie 12: Kilińskiego 01 / ul. Władysława IV, kierunek Gdynia Dworzec Główny PKP.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
„Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
45000000 Roboty budowlane
45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233140 Roboty drogowe
45221111 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdynia

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 1 zatoki przystankowej, jezdni i chodnika w ciągu Alei Zwycięstwa na odcinku pomiędzy ul. Powstania Styczniowego, a ul. Weteranów kierunek centrum, w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.
Zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego/Weteranów, kierunek Centrum.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 1a do SWZ,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 1b do SWZ,
c) Przedmiary robót / kosztorysy ofertowe – załącznik 1c do SWZ,
d) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: okres udzielonej rękojmi i gwarancji / Waga: 40
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000 Urządzenia komputerowe
32000000 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
45000000 Roboty budowlane
45233140 Roboty drogowe
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48813100 Elektroniczne tablice informacyjne
45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdynia

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca przebudowę zatok autobusowych w Gdyni:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 2a do SWZ,
b) Projekt budowlany (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2b do SWZ,
c) Projekt wykonawczy (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2c do SWZ,
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 2d do SWZ,
e) Przedmiary robót / Kosztorysy ofertowe – załącznik 2e do SWZ.
f) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: okres udzielonej rękojmi i gwarancji / Waga: 40
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 120
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
— sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o NIEpodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) f) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
2.1. dla części 1:
2.1.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
2.1.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 800 000 PLN netto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;
2.1.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
2.1.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy G – głównych, w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;
2.2. dla części 2:
2.2.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
2.2.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 500 000 PLN netto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;
oraz
2.2.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
2.2.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy Z – zbiorcze, w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,
2.2.2.2. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,
2.2.2.3. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi, obejmujące co najmniej telekomunikacje przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych i telekomunikacje radiową w zakresie nadawczych i odbiorczych obiektów radiokomunikacyjnych.
Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/07/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 02/10/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 05/07/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 1;
2) zaświadczenia, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 2, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 3, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) NIE naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości, jego aktywami NIE zarządza likwidator lub sąd, NIE zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza NIE jest zawieszona ani NIE znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2, powinny być wystawione NIE wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapis ust. 3 stosuje się.
5. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: dla części 1 w wysokości 15 000,00 PLN, dla części 2 w wysokości 9 800,00 PLN.
7. Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują̨ Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę̨ wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/06/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
107
2021
Następna aktualizacja:
07/06/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document