Gdynia: Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych trolejbusów [ZMIANA]
Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.
81-244 Gdynia
ul. Zakręt do Oksywia 1
Tel. +48 586694210
Fax. +48 586694202
E-mail [email protected]
WWW http://www.pktgdynia.pl
Województwo pomorskie
Powiat Gdynia
Treść zamówienia Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych – niskopodłogowych trolejbusów jednoczłonowych/standardowych 11,01 – 13,5 m z zasilaniem alternatywnym opartym na bateriach trakcyjnych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę 5 szt. fabrycznie nowych, tj. wyprodukowanych najpóźniej na 12 miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, jednoczłonowych trolejbusów standardowych, tj. 11,01–13,5 m, takich samych, tej samej marki, tego samego typu, wyposażonych w kompletacji zgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z zasilaniem opartym na bateriach trakcyjnych.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS: PL633
Kod pocztowy: 81-244
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 586694210
Faks: +48 586694202Adresy internetowe:
Główny adres: www.pktgdynia.pl
I. Oferta składa się z:
1) formularza oferty (wzór wg zał. 1 do SIWZ);
2) zestawienia (zał. 1a do SIWZ);
3) JEDZ, dla każdego wykonawcy i podmiotów na których zasobach wykonawca polega w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ);
4) zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w post. polega na zdolnościach innych podmiotów (np. wg zał.3 do SIWZ);
5) dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w JEDZ;
6) pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii;
7) oryginału gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień SIWZ;
8) wykonawca może złożyć dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 oraz ust. 5 pkt 1 i 8, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeżeli dotyczy.
II. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podst. art. 26 ust. 1 Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia: dokumenty wymienione w pkt III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia oraz:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, o którym mowa w par. 5 pkt 2) Rozporządzenia Min. Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej Rozporządzenie”);
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o którym mowa w par. 5 pkt 3) rozporządzenia;
3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 5) Rozporządzenia;
4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13–14, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, i ust. 21 (jeżeli dotyczy) ustawy Pzp, o którym mowa w par. 5 pkt 1) Rozporządzenia;
5) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 6) Rozporządzenia;
6) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 9) Rozporządzenia;
7) odpis z właściwego rejestru, o którym mowa w par. 5 pkt 4) Rozporządzenia (jeżeli dotyczy).
III. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na platformie informacji z otwarcia ofert, wykonawca składa na platformie bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg zał. nr 10 do SIWZ).
IV. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty na zasadach z par. 7 Rozporządzenia.
V. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazane w pkt II.1)–II.7) powyżej (pkt VIII.2 ppkt 15) SIWZ).
LINK do SIWZ http://portal.smartpzp.pl/pkt
CPV 34622300-6: Trolejbusy
Wymagania III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: sytuacji ekonomicznej lub finansowej; zdolności technicznej lub zawodowej opisane w SIWZ.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, wskazanych w SIWZ.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu dołączane do oferty):
1. Jednolity europejski dokument zamówienia, zwany dalej JEDZ, dotyczący:
a) wykonawcy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdego z nich) w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (część II, III w zakresie odpowiednim do przesłanek określonych w art. 24 ust 1 pkt 12–22, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4, oraz ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, część IV tylko w zakresie sekcji α, część VI);
b) podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunku odnoszącego się do udostępnianego zasobu (odpowiednio część II, część III w zakresie odpowiednim do przesłanek określonych w art. 24 ust 1 pkt 13–22, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4, oraz ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, część IV tylko w zakresie sekcji α, część VI).
2. Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością ekonomiczną i finansową, tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5 250 000 PLN.
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp:
— informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę 3 trolejbusów niskopodłogowych, wyposażonych w napęd prądu przemiennego, z alternatywnym zasilaniem bateriami trakcyjnymi w ramach jednej umowy.
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podstawie art.
26 ust. 1 ustawy Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp:
— wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 105 000,00 PLN.
Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.
3. Formy wniesienia oraz inne postanowienia dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały wskazane w SIWZ.
III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po odbiorze wszystkich pojazdów objętych zamówieniem.
Szczegółowe warunki płatności opisano we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium 105 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS: PL633
Kod pocztowy: 81-244
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 586694210
Faks: +48 586694202Adresy internetowe:
Główny adres: www.pktgdynia.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
81-244 Gdynia
ul. Zakręt do Oksywia 1
2020-07-17
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
81-244 Gdynia
ul. Zakręt do Oksywia 1
2020-07-17
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 15/06/2020
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin gwarancji / Waga: 8
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 18
Kryterium jakości – Nazwa: Bezpieczeństwo / Waga: 8
Kryterium jakości – Nazwa: Komfort / Waga: 6
Cena – Waga: 60
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
I. Oferta składa się z:
1) formularza oferty (wzór wg zał. 1 do SIWZ);
2) zestawienia (zał. 1a do SIWZ);
3) JEDZ, dla każdego wykonawcy i podmiotów na których zasobach wykonawca polega w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ);
4) zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w post. polega na zdolnościach innych podmiotów (np. wg zał.3 do SIWZ);
5) dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w JEDZ;
6) pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii;
7) oryginału gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień SIWZ;
8) wykonawca może złożyć dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 oraz ust. 5 pkt 1 i 8, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeżeli dotyczy.
II. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podst. art. 26 ust. 1 Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia: dokumenty wymienione w pkt III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia oraz:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, o którym mowa w par. 5 pkt 2) Rozporządzenia Min. Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej „Rozporządzenie”);
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o którym mowa w par. 5 pkt 3) rozporządzenia;
3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 5) Rozporządzenia;
4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13–14, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, i ust. 21 (jeżeli dotyczy) ustawy Pzp, o którym mowa w par. 5 pkt 1) Rozporządzenia;
5) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 6) Rozporządzenia;
6) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 9) Rozporządzenia;
7) odpis z właściwego rejestru, o którym mowa w par. 5 pkt 4) Rozporządzenia (jeżeli dotyczy).
III. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na platformie informacji z otwarcia ofert, wykonawca składa na platformie bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg zał. nr 10 do SIWZ).
IV. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty na zasadach z par. 7 Rozporządzenia.
V. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazane w pkt II.1)–II.7) powyżej (pkt VIII.2 ppkt 15) SIWZ).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
W toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w przepisach działu VI ustawy Pzp – odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej i skarga do sądu okręgowego wnoszone w sposób i w terminach określonych w ustawie Pzp. Środki ochrony prawnej określone w ww. przepisach przysługują wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli korzystano ze środków, o których mowa w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – w pozostałych przypadkach. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/03/2020
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:129408-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0
14/04/2020 S73 Dostawy – Dodatkowe informacje – Procedura otwarta
I.
II.
VI.
VII.
Polska-Gdynia: Trolejbusy
2020/S 073-175286
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 054-129408)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS: PL633
Kod pocztowy: 81-244
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 586694210
Faks: +48 586694202
Adresy internetowe:
Główny adres: www.pktgdynia.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych – niskopodłogowych trolejbusów jednoczłonowych/standardowych 11,01 – 13,5 m z zasilaniem alternatywnym opartym na bateriach trakcyjnych
Numer referencyjny: 3/S/2020
II.1.2)Główny kod CPV
34622300
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Zamówienie obejmuje dostawę 5 szt. fabrycznie nowych tj. wyprodukowanych najpóźniej na 12 miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, jednoczłonowych trolejbusów standardowych tj. 11,01–13,5 m, takich samych, tej samej marki, tego samego typu, wyposażonych w kompletacji zgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z zasilaniem opartym na bateriach trakcyjnych.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/04/2020
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 054-129408
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 14
Powinno być:
Okres w miesiącach: 16
Numer sekcji: III.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje
Zamiast:
2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.
Powinno być:
2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 17/04/2020
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 17/07/2020
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 15/06/2020
Powinno być:
Data: 14/09/2020
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/04/2020
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 17/07/2020
Czas lokalny: 11:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
Data dodania 2020-03-17
Ostatnia modyfikacja 2020-04-14
„