Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gdynia: Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych trolejbusów [ZMIANA]

przetargi
15.04.2020 11:35

Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.

81-244 Gdynia

ul. Zakręt do Oksywia 1

Tel. +48 586694210

Fax. +48 586694202

E-mail [email protected]

WWW http://www.pktgdynia.pl

Województwo pomorskie

Powiat Gdynia

Treść zamówienia Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych – niskopodłogowych trolejbusów jednoczłonowych/standardowych 11,01 – 13,5 m z zasilaniem alternatywnym opartym na bateriach trakcyjnych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę 5 szt. fabrycznie nowych, tj. wyprodukowanych najpóźniej na 12 miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, jednoczłonowych trolejbusów standardowych, tj. 11,01–13,5 m, takich samych, tej samej marki, tego samego typu, wyposażonych w kompletacji zgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z zasilaniem opartym na bateriach trakcyjnych.

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.

Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1

Miejscowość: Gdynia

Kod NUTS: PL633

Kod pocztowy: 81-244

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 586694210

Faks: +48 586694202Adresy internetowe:

Główny adres: www.pktgdynia.pl

I. Oferta składa się z:

1) formularza oferty (wzór wg zał. 1 do SIWZ);

2) zestawienia (zał. 1a do SIWZ);

3) JEDZ, dla każdego wykonawcy i podmiotów na których zasobach wykonawca polega w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ);

4) zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w post. polega na zdolnościach innych podmiotów (np. wg zał.3 do SIWZ);

5) dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w JEDZ;

6) pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii;

7) oryginału gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień SIWZ;

8) wykonawca może złożyć dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 oraz ust. 5 pkt 1 i 8, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeżeli dotyczy.

II. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podst. art. 26 ust. 1 Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia: dokumenty wymienione w pkt III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia oraz:

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, o którym mowa w par. 5 pkt 2) Rozporządzenia Min. Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej Rozporządzenie”);

2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o którym mowa w par. 5 pkt 3) rozporządzenia;

3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 5) Rozporządzenia;

4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13–14, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, i ust. 21 (jeżeli dotyczy) ustawy Pzp, o którym mowa w par. 5 pkt 1) Rozporządzenia;

5) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 6) Rozporządzenia;

6) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 9) Rozporządzenia;

7) odpis z właściwego rejestru, o którym mowa w par. 5 pkt 4) Rozporządzenia (jeżeli dotyczy).

III. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na platformie informacji z otwarcia ofert, wykonawca składa na platformie bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg zał. nr 10 do SIWZ).

IV. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty na zasadach z par. 7 Rozporządzenia.

V. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazane w pkt II.1)–II.7) powyżej (pkt VIII.2 ppkt 15) SIWZ).

LINK do SIWZ http://portal.smartpzp.pl/pkt

CPV 34622300-6: Trolejbusy

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: sytuacji ekonomicznej lub finansowej; zdolności technicznej lub zawodowej opisane w SIWZ.

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, wskazanych w SIWZ.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu dołączane do oferty):

1. Jednolity europejski dokument zamówienia, zwany dalej JEDZ, dotyczący:

a) wykonawcy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdego z nich) w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (część II, III w zakresie odpowiednim do przesłanek określonych w art. 24 ust 1 pkt 12–22, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4, oraz ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, część IV tylko w zakresie sekcji α, część VI);

b) podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunku odnoszącego się do udostępnianego zasobu (odpowiednio część II, część III w zakresie odpowiednim do przesłanek określonych w art. 24 ust 1 pkt 13–22, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4, oraz ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, część IV tylko w zakresie sekcji α, część VI).

2. Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością ekonomiczną i finansową, tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5 250 000 PLN.

Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp:

— informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę 3 trolejbusów niskopodłogowych, wyposażonych w napęd prądu przemiennego, z alternatywnym zasilaniem bateriami trakcyjnymi w ramach jednej umowy.

Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podstawie art.

26 ust. 1 ustawy Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp:

— wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 105 000,00 PLN.

Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.

3. Formy wniesienia oraz inne postanowienia dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały wskazane w SIWZ.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Zapłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po odbiorze wszystkich pojazdów objętych zamówieniem.

Szczegółowe warunki płatności opisano we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Wadium 105 000,00 PLN

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.

Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1

Miejscowość: Gdynia

Kod NUTS: PL633

Kod pocztowy: 81-244

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 586694210

Faks: +48 586694202Adresy internetowe:

Główny adres: www.pktgdynia.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Okres w miesiącach: 14

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

81-244 Gdynia

ul. Zakręt do Oksywia 1

2020-07-17

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

81-244 Gdynia

ul. Zakręt do Oksywia 1

2020-07-17

Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 15/06/2020

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Termin gwarancji / Waga: 8

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 18

Kryterium jakości – Nazwa: Bezpieczeństwo / Waga: 8

Kryterium jakości – Nazwa: Komfort / Waga: 6

Cena – Waga: 60

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3) Informacje dodatkowe:

I. Oferta składa się z:

1) formularza oferty (wzór wg zał. 1 do SIWZ);

2) zestawienia (zał. 1a do SIWZ);

3) JEDZ, dla każdego wykonawcy i podmiotów na których zasobach wykonawca polega w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ);

4) zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w post. polega na zdolnościach innych podmiotów (np. wg zał.3 do SIWZ);

5) dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w JEDZ;

6) pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii;

7) oryginału gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień SIWZ;

8) wykonawca może złożyć dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 oraz ust. 5 pkt 1 i 8, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeżeli dotyczy.

II. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni na podst. art. 26 ust. 1 Pzp lub wykonawcy, których zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia: dokumenty wymienione w pkt III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia oraz:

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, o którym mowa w par. 5 pkt 2) Rozporządzenia Min. Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej „Rozporządzenie”);

2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o którym mowa w par. 5 pkt 3) rozporządzenia;

3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 5) Rozporządzenia;

4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13–14, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp, i ust. 21 (jeżeli dotyczy) ustawy Pzp, o którym mowa w par. 5 pkt 1) Rozporządzenia;

5) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 6) Rozporządzenia;

6) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w par. 5 pkt 9) Rozporządzenia;

7) odpis z właściwego rejestru, o którym mowa w par. 5 pkt 4) Rozporządzenia (jeżeli dotyczy).

III. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na platformie informacji z otwarcia ofert, wykonawca składa na platformie bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg zał. nr 10 do SIWZ).

IV. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty na zasadach z par. 7 Rozporządzenia.

V. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazane w pkt II.1)–II.7) powyżej (pkt VIII.2 ppkt 15) SIWZ).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

W toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w przepisach działu VI ustawy Pzp – odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej i skarga do sądu okręgowego wnoszone w sposób i w terminach określonych w ustawie Pzp. Środki ochrony prawnej określone w ww. przepisach przysługują wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli korzystano ze środków, o których mowa w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – w pozostałych przypadkach. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

Tel.: +48 224587701

Faks: +48 224587700

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/03/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:129408-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

14/04/2020 S73 Dostawy – Dodatkowe informacje – Procedura otwarta

I.

II.

VI.

VII.

Polska-Gdynia: Trolejbusy

2020/S 073-175286

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Dostawy

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 054-129408)

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/25/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.

Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 1

Miejscowość: Gdynia

Kod NUTS: PL633

Kod pocztowy: 81-244

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Danielewska Małgorzata

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 586694210

Faks: +48 586694202

Adresy internetowe:

Główny adres: www.pktgdynia.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych – niskopodłogowych trolejbusów jednoczłonowych/standardowych 11,01 – 13,5 m z zasilaniem alternatywnym opartym na bateriach trakcyjnych

Numer referencyjny: 3/S/2020

II.1.2)Główny kod CPV

34622300

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Zamówienie obejmuje dostawę 5 szt. fabrycznie nowych tj. wyprodukowanych najpóźniej na 12 miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, jednoczłonowych trolejbusów standardowych tj. 11,01–13,5 m, takich samych, tej samej marki, tego samego typu, wyposażonych w kompletacji zgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z zasilaniem opartym na bateriach trakcyjnych.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

09/04/2020

VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 054-129408

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania

VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu

Numer sekcji: II.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Zamiast:

Okres w miesiącach: 14

Powinno być:

Okres w miesiącach: 16

Numer sekcji: III.1.6

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje

Zamiast:

2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.

Powinno być:

2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, przed podpisaniem umowy.

Numer sekcji: IV.2.2

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Zamiast:

Data: 17/04/2020

Czas lokalny: 10:00

Powinno być:

Data: 17/07/2020

Czas lokalny: 10:00

Numer sekcji: IV.2.6

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Zamiast:

Data: 15/06/2020

Powinno być:

Data: 14/09/2020

Numer sekcji: IV.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert

Zamiast:

Data: 17/04/2020

Czas lokalny: 11:00

Powinno być:

Data: 17/07/2020

Czas lokalny: 11:00

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Data dodania 2020-03-17

Ostatnia modyfikacja 2020-04-14