Gdańsk: Wybiera kontrolerów z Renomy

przetargi
05.01.2021 18:00

Wyniki przetargów
Branża Finanse:
windykacja wierzytelności
Dane organizatora Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku – Centralny Zamawiający
80-803 Gdańsk
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Tel. +48 583236125
Fax. +48 583236129
E-mail [email protected]
Województwo pomorskie
Powiat gdański + Gdańsk
Treść zamówienia Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizow. przez ZTM w Gdańsku wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez biletu lub bez ważn. biletu w latach 2021–2024

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. świadcz przez Wykonaw. w imieniu i na rzecz Zamaw. na terenie m. Gdańska oraz gmin sąsiadujących, które zawarły z Gminą Miasta Gdańska stosowne porozumienia międzygminne, usług w zakresie: 1.1.prowadz. kontroli dokum. przewozu oraz kontroli stosowania warunków przewozu zwierząt i rzeczy w pojazdach publicznego transportu zbior. organizow. przez Zamaw.; 1.2. pobier. opłat dodatkowych i należności przewozowych za przejazd bez biletu lub bez ważnego biletu, za brak dokum. upraw. do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu, za naruszanie przepisów o zabieraniu ze sobą do pojazdu zwierząt i rzeczy oraz za zatrzymanie lub zmianę trasy pojazdu, a także opłat manipulacyjnych za anulowanie opłat dodatk. od pasażerów, którym zostały wystawione wezwania do zapłaty; 1.3. prowadz. windykacji należności z tytułu nieuregulowania opłat określonych w pkt 1.2. oraz prowadz. windykacji niezakończonych spraw z aktualnie trwającej do dnia 31 grudnia 2021 r. umowy na windyk. opłat dodatk. na zasad. określ. w § 10 umowy.
Wynik przetargu Nazwa:
Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizow. przez ZTM w Gdańsku wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez biletu lub bez ważn. biletu – w latach 2021–2024
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 23/12/2020
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Zakłady Wielobranżowe „Renoma” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 67
Miejscowość: Sopot
Kod NUTS: PL633 Trójmiejski
Kod pocztowy: 81-850
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 31 305 600.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 20 367 840.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV 79313000-1: Realizacja usług kontrolnych
79940000-5: Usługi agencji ściągających należności
Wadium I. Do oferty Wyk. dołącza aktual. na dzień skład. ofert oświadcz. w formie JEDZ. Inform. zawarte w tym oświadcz. stanowią wstępne potwierdz., że Wyk. nie podlega wyklucz. oraz spełnia warunki udział. w postępow. II. Wyk., który powoł. się na zasoby innyc
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku – Centralny Zamawiający
Adres pocztowy: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-803
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Cena
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:
I. Do oferty Wyk. dołącza aktual. na dzień skład. ofert oświadcz. w formie JEDZ. Inform. zawarte w tym oświadcz. stanowią wstępne potwierdz., że Wyk. nie podlega wyklucz. oraz spełnia warunki udział. w postępow.
II. Wyk., który powoł. się na zasoby innych podmiotów, w celu wykaz. braku istnienia wobec nich podstaw wyklucz. oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warun. udziału w postęp. składa także JEDZ tych podmiot.
III. W przypadku gdy Wyk. zamierza powierzyć wyk. części zamów. podwykonawcy to Wyk. zobowiąz. jest do wskazania w ofercie i w JEDZ części zamów.(zakresu), których wyk. zamierza powierzyć podwyk. oraz podania przez Wyk. firm podwyk. jeżeli są oni znani.
IV. W przypadku wspóln. ubieg. się o zam. dok. JEDZ składa każdy z Wyk. wspólnie ubieg. się o zam.
V. Zam. przed udziel. zamów., wezwie Wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złoż. w wyznacz., nie krótszym niż 10 dni, term. aktualnych na dzień:

  1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wyk. warunków udziału w postęp. Zamawiający żąda dokumentów określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia.
    2.W celu potwierdzenia braku podstaw wyklucz. Wyk. z udziału w postęp. Zam. żąda następujących dokumentów:
    A) informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustaw. wystaw. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skład. ofert albo wniosków o dopuszcz. do udziału w postępow.;
    B) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wyklucz. na podstaw. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
    C) oświadczenia Wyk. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wg. zał. nr 5 do SIWZ;
    D) oświadczenia Wyk. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg. zał. nr 6 do SIWZ.
  2. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia dot. oprogramowania Zamawiający żąda:
    a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada on do realizacji przedmiotowego zamówienia oprogramowanie spełniające warunki określone, w załączniku nr 2 do umowy, o której mowa w rozdziale 14 SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
  3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wyklucz. na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wyk., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg zał. nr 7 do SIWZ.
  4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udziel. zamów., o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  5. Dok. składane przez Wyk. zagranicznych opisano w rozdz. 3 SIWZ
  6. Zam. przewiduje zmiany umowy, co zostało określone w rozdziale14 SIWZ.
  7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium – Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert wadium, w kwocie: 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium opisano w rozdziale 5 SIWZ.
  8. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    VI.4) Procedury odwoławcze
    VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 02-676
    Państwo: Polska
    E-mail: [email protected]
    Tel.: +48 224587801
    Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
    VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 02-676
    Państwo: Polska
    E-mail: [email protected]
    Tel.: +48 224587801
    Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
    VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28/12/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:642408-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-31