Gdańsk: Dostawa 18 szt. autobusów miejskich

przetargi
16.02.2022 12:06
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraGDAŃSKIE AUTOBUSY I TRAMWAJE SP. Z O.O.
80-252 GDAŃSK
JAŚKOWA DOLINA 2
Tel. 58 341 00 21
Fax. 58 341 80 80
E-mail [email protected]
WWW www.gait.pl
Województwopomorskie
PowiatGdańsk
Treść zamówieniaDostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych oraz 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych – zasilanych energią elektryczną.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych oraz 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych – zasilanych energią elektryczną. Numer referencyjny: 520.261.1.9.2021.GDSCzęść I: dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych ( pojazd: „Maxi”) zasilanych energią elektryczną Część II: dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych (pojazd: „Mega”) zasilanych energią elektryczną. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SWZ dla Części I oraz Załączniku nr 1.2. do SWZ dla Części II.Dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych (pojazd: „Maxi”) zasilanych energią elektryczną Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych zasilanych energią elektryczną (pojazd MAXI). Oferowane pojazdy muszą być autobusami nowymi, spełniającymi wymagania szczegółowo określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1.1. do specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postępowania. Wraz z dostawą autobusów wykonawca dostarczy również niezbędną dokumentację oraz oprogramowanie. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa niezbędnych urządzeń i narzędzi serwisowych do obsługi oraz przeprowadzenie szkoleń na zasadach i w terminach wskazanych w OPZ. dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych (pojazd: „Mega”) zasilanych energią elektryczną. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych, przegubowych niskopodłogowych zasilanych energią elektryczną (pojazd MEGA). Oferowane pojazdy muszą być autobusami nowymi, spełniającymi wymagania szczegółowo określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1.2. do specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postępowania. Wraz z dostawą autobusów wykonawca dostarczy również niezbędną dokumentację oraz oprogramowanie. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa niezbędnych urządzeń i narzędzi serwisowych do obsługi oraz przeprowadzenie szkoleń na zasadach i w terminach wskazanych w OPZ.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1643809981726
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/569016
CPV34.12.11.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub zawodowego prowadzonego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę,III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Dla Części I: 60 000 PLN, Dla Części II: 65 000 PLN.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone: dla części I w załączniku nr 5.1 do specyfikacji warunków zamówienia, a dla części II w załączniku 5.2. do specyfikacji warunków zamówienia. Projekty umów są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktuGdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. reprezentowana przez Pełnomocnika Grupa Doradcza Sienna Sp. z o.o. ul. Bagatela 10/3 Warszawa 00-585 Justyna Jakubasik-Eksmond +48 6547741 [email protected] www.gait.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gait
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 14
Miejsce i termin składania ofert

2022-03-14
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gait Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/gait Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gait Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 10/06/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2022/S 023-058915
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. reprezentowana przez Pełnomocnika Grupa Doradcza Sienna Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Bagatela 10/3
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS:
PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-585
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Justyna Jakubasik-Eksmond
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 6547741
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.gait.pl
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/gait

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gait
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gait
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gait

I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych oraz 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych – zasilanych energią elektryczną.
Numer referencyjny: 520.261.1.9.2021.GDS

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Część I: dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych ( pojazd: „Maxi”) zasilanych energią elektryczną
Część II: dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych (pojazd: „Mega”) zasilanych energią elektryczną.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SWZ dla Części I oraz Załączniku nr 1.2. do SWZ dla Części II.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych (pojazd: „Maxi”) zasilanych energią elektryczną
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Kod NUTS:
PL634 Gdański

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. autobusów miejskich standardowych niskopodłogowych zasilanych energią elektryczną (pojazd MAXI). Oferowane pojazdy muszą być autobusami nowymi, spełniającymi wymagania szczegółowo określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1.1. do specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postępowania.
Wraz z dostawą autobusów wykonawca dostarczy również NIEzbędną dokumentację oraz oprogramowanie. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa NIEzbędnych urządzeń i narzędzi serwisowych do obsługi oraz przeprowadzenie szkoleń na zasadach i w terminach wskazanych w OPZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna / Waga: 30%
Cena – Waga: 70%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych przegubowych niskopodłogowych (pojazd: „Mega”) zasilanych energią elektryczną.
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL634 Gdański

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 szt. autobusów miejskich wielkopojemnych, przegubowych niskopodłogowych zasilanych energią elektryczną (pojazd MEGA). Oferowane pojazdy muszą być autobusami nowymi, spełniającymi wymagania szczegółowo określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1.2. do specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postępowania.
Wraz z dostawą autobusów wykonawca dostarczy również NIEzbędną dokumentację oraz oprogramowanie. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa NIEzbędnych urządzeń i narzędzi serwisowych do obsługi oraz przeprowadzenie szkoleń na zasadach i w terminach wskazanych w OPZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna / Waga: 30%
Cena – Waga: 70%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą powinien być wpisany do rejestru handlowego lub zawodowego prowadzonego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę,

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Dla Części I: 60 000 PLN,
Dla Części II: 65 000 PLN.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone: dla części I w załączniku nr 5.1 do specyfikacji warunków zamówienia, a dla części II w załączniku 5.2. do specyfikacji warunków zamówienia. Projekty umów są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 14/03/2022
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 10/06/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 14/03/2022
Czas lokalny: 10:30


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega, że odrzuceniu będą podlegały oferty, w których udział produktów, pochodzących z państwa członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, NIE przekracza 50%. Warunek ten dotyczy każdej części zamówienia.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: UZP
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
Adres internetowy:
www.uzp.gov.pl

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/01/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
023
2022
Następna aktualizacja:
03/02/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-02-02