Ełk: Dostawa 5 autobusów komunikacji miejskiej zasilanych energią elektryczną

przetargi
09.12.2022 12:33
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY EŁK
19-300 EŁK
MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 4
Tel. 87 732 62 00
Fax. 87 732 62 30
E-mail [email protected]
WWW www.elk.pl/
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatEłk
Treść zamówieniaDostawa 5 autobusów komunikacji miejskiej zasilanych energią elektryczną oraz stacji ładowania

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 5 autobusów komunikacji miejskiej zasilanych energią elektryczną oraz stacji ładowania Numer referencyjny: O-ZP.271.45.20221. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych autobusów elektrycznych oraz dostawa i montaż stacji ładowania wraz ze sprzętem do ich obsługi, przeprowadzenie szkoleń pracowników zamawiającego. Realizowanego w ramach konkursu Zielony Transport Publiczny w ramach projektu „Zakup autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku” planowany do dofinansowania przez NFOŚiGW.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 5 sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, niskopodłogowych dwuosiowych autobusów miejskich jednej marki i typu, konstrukcyjnie przystosowanych do ruchu prawostronnego, napędzanych silnikiem elektrycznym, ładowanych za pomocą złącza przewodowego (plug-in), zwanych dalej autobusami elektrycznymi wraz z wyposażeniem elektronicznym (dedykowanymi urządzeniami i systemami), niezbędnym oprogramowaniem i dokumentacją. W ramach dostawy autobusów wymagane jest przeprowadzenie szkoleń kierowców oraz pracowników zaplecza technicznego, dotyczących eksploatacji i obsługi dostarczanych pojazdów i urządzeń. 2) Dostawę, montaż oraz uruchomienie 3 sztuk stacji ładowania zajezdniowego w tym dwóch dwustanowiskowych oraz jednej jednostanowiskowej (ładowarek) umożliwiających ładowanie baterii w autobusach elektrycznych, wraz z wyposażeniem warsztatowym, sprzętem i oprogramowaniem komputerowym, umożliwiającym m.in. nadzór nad zużyciem energii stacji ładowania i autobusów. W ramach dostawy stacji ładowania wymagane jest przeprowadzenie szkoleń pracowników zaplecza technicznego, dotyczących eksploatacji, obsługi i nadzoru działania dostarczanych urządzeń. Montaż oraz uruchomienie odbędzie się na zajezdni spółki komunikacyjnej. 2. Dostarczane autobusy muszą posiadać, aktualne na dzień dostawy, następujące dokumenty: 1) Homologację, certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiające ich rejestrację na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą aktualne „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu” lub „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu WE”, wraz z załącznikami, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Homologacji typu pojazdu w zakresie palności materiałów używanych w konstrukcji wnętrza niektórych kategorii pojazdów samochodowych (homologacja udzielona zgodnie z Regulaminem nr 118 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite wymagania techniczne dotyczące palności materiałów używanych w konstrukcji wnętrza niektórych kategorii pojazdów samochodowych (Dz.U.UE.L.10.177.263 z dnia 10 lipca 2010 r. ze zm.), potwierdzone dokumentem wystawionym przez jednostkę upoważnioną do certyfikowania w danym zakresie. 3) Regulaminu nr 107 EKG ONZ – jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz. U. UE. L. 2015.153.1 z dnia 18.06.2015 r.), dotyczącej pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż osiem siedzeń poza siedzeniem kierowcy, dla pojazdu klasy I. 4) Homologacji typu pojazdu w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej – homologacja udzielona zgodnie z Regulaminem nr 66 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji dużych pojazdów pasażerskich w zakresie wytrzymałości ich konstrukcji nośnej (Dz.U.UE.L.2011.84.1 z dnia 30 marca 2011 r. ze zm.) – powyższe badanie przeprowadzone przez uprawnioną, niezależną i certyfikowaną jednostkę badawczą lub naukową. Więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Specyfikacjahttps://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityName=&ContractingEntityCity=E%C5%81K&TenderTitle=
CPV31.00.00.00, 31.15.81.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 10 000 000,00 PLN, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej.(Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej)III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dostarczył co najmniej 5 szt. autobusów miejskich jednej marki, fabrycznie nowych, niskopodłogowych, z napędem elektrycznym.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
Osoba do kontaktuGmina Miasto Ełk ul. Marsz. J. Piłudskiego 4 Ełk 19-300 +48 877326277 [email protected] +48 877326230 http://bip.elk.warmia.mazury.pl/
Wymagany termin realizacji zamówieniaKoniec: 29/11/2024
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY EŁK
19-300 EŁK
MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 4

2023-01-05
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/ Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 24/03/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE