Działoszyce: Dostawa elektrycznego autobusu szkolnego

przetargi
01.06.2022 12:07
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Działoszyce
Działoszyce
Skalbmierska 5
Tel. +48 413526005
E-mail [email protected]
Województwoświętokrzyskie
PowiatPińczów
Treść zamówieniaDostawa elektrycznego autobusu szkolnego wraz z ładowarką

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego. 1) Wymiary autobusu: a) długość od 11,7 m do 12,50 m, b) maksymalna wysokość całkowita do 3,50 m, c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,55 m. 2) Liczba miejsc do przewozu pasażerów: a) liczba miejsc: minimum 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie pełnowymiarowych nieskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy, b) min. 10 miejsc stojących; liczba miejsc stojących nie może przekraczać 25% liczby siedzeń, 3) Napęd elektryczny.
Wynik przetarguNazwa:
Dostawa elektrycznego autobusu szkolnego wraz z ładowarką
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 09/11/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Solaris Bus & Coach sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: PL520015630
Adres pocztowy: Ul. Obornicka 46
Miejscowość: Bolechowo-Osiedle
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-005
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 032 520.33 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 010 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.14.49.10
WadiumWykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Działoszyce
Krajowy numer identyfikacyjny: 6621757085
Adres pocztowy: Skalbmierska 5
Miejscowość: Działoszyce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 28 – 440
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Tadeusz Kawiorski
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 413526005
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.dzialoszyce.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Konstrukcja nadwozia / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Rodzaj zastosowanego elektrycznego zespołu napędowego / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Zużycie energii elektrycznej / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji serwisu z obowiązkiem naprawy / Waga: 10%
Cena – Waga: 60%
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl – Zgodnie z postanowieniami SWZ.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym
na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający
zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został
spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał
interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy.
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy.
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania
konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie
elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym. Odwołujący przekazuje
Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię
tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego
terminu.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej,
o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp , stronom oraz uczestnikom postępowania
odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za
pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki
ochrony prawnej” ustawy Pzp.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16/05/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:268836-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2022-05-20