Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Działdowo: Komunikację obsłuży PKS Siedlce

przetargi
20.01.2022 12:10
Wyniki przetargów
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatoraGmina-Miasto Działdowo
13-200 Działdowo
ul. Zamkowa 12
Tel. +48 236970451
Fax. +48 236970402
E-mail [email protected]
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatDziałdowo
Treść zamówieniaŚwiadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę-Miasto Działdowo w latach 2022-2024

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu regularnego osób i bagażu podręcznego w ramach systemu komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę-Miasto Działdowo od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2022 r.) do dnia 31.12.2024 r. Szacunkowy zakres zamówienia określony został na poziomie 275 522,64 wozokm +30%/-30% (plus/minus trzydzieści procent), zwanych dalej wozokm. Szczegółowy opis postępowania został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, załącznikach do SWZ oraz we wzorze umowy.
Wynik przetarguNazwa:
Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę-Miasto Działdowo w latach 2022-2024
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 10/12/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 5
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: PKS Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siedlcach
Krajowy numer identyfikacyjny: 8212649347
Adres pocztowy: ul. Świętojańska 9
Miejscowość: Siedlce
Kod NUTS: PL925 Siedlecki
Kod pocztowy: 08-110
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 066 419.68 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 737 776.40 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV60.11.20.00
Wadium1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Szczegóły określono w § 18 SWZ. Zamawiający określa wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły określ
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina-Miasto Działdowo
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP: 571-16-02-078, REGON: 130377860.
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 12
Miejscowość: Działdowo
Kod NUTS: PL621 Elbląski
Kod pocztowy: 13-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Krystian Chyliński
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 236970451
Faks: +48 236970402
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.dzialdowo.eu
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Wysokość prowizji za sprzedaż biletów / Waga: 5%
Kryterium jakości – Nazwa: Rok produkcji autobusu / Waga: 30%
Kryterium jakości – Nazwa: Norma emisji spalin / Waga: 10%
Cena – Waga: 55%
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Szczegóły określono w § 18 SWZ. Zamawiający określa wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły określono w § 27 SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Szczegóły określono we wzorze umowy (§ 13).
4. Szczegółowe informacje dotyczące formy porozumiewania się określono w § 14 i § 16 SWZ.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 108 ust. 1 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
6. Zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
8. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w § 13 SWZ.
9. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostały określone w § 11 SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
10. Zgodnie za art. 139 ust. 1 Ustawy Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Procedura odwrócona.
11. Zgodnie za art. 139 ust. 2 Ustawy Zamawiający będzie wymagał złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy (JEDZ) wyłącznie od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
12. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Ustawy.
2. Zgodnie z art. 179 ust. 1 Ustawy „Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy”.
3. Zgodnie z art. 179 ust. 2 Ustawy „Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5”.
4. Zgodnie z art. 180 ust. 1 Ustawy Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami Ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Ustawy.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych w art. 182 Ustawy. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
10. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.
11. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
12. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/12/2021

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:663701-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2021-12-24

+