Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Częstochowa: Zakup elektrycznych autobusów

przetargi
26.10.2021 11:07
rzetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY I MIASTA CZĘSTOCHOWA
42-217 CZĘSTOCHOWA
ŚLĄSKA 11/13
Tel. 34 370 71 00
Fax. 34 370 71 70
E-mail [email protected]
WWW www.czestochowa.pl/
Województwośląskie
PowiatCzęstochowa
Treść zamówieniaZakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych autobusów niskopodłogowych wraz ze stacjami do ładowania

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych autobusów niskopodłogowych wraz ze stacjami do ładowania Numer referencyjny: IZ.271.56.2021Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych autobusów niskopodłogowych wraz ze stacjami do ładowania1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa: a) 4 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych i pełnowartościowych niskopodłogowych jednoczłonowych elektrycznych autobusów miejskich (EV – Electric Vehicle) dostarczonych zgodnie z określoną przez Zamawiającego kompletacją wraz z wyposażeniem elektronicznym i niezbędnymi licencjami, którą szczegółowo przedstawia załącznik nr 1 do SWZ. b) infrastruktury do ładowania – 2 ładowarki mobilne po 120 kW (2 x 60kW); 2) przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych pracowników Operatora transportu publicznego z obsługi autobusów i infrastruktury do ładowania. Pod pojęciem „Operator transportu publicznego”, zwanego dalej „Operatorem”, rozumie się Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; 3) dostarczenie dokumentacji; 4) przekazanie niezbędnych narzędzi (w tym urządzenia diagnostycznego) z niezbędnymi interfejsami i oprogramowaniem wraz z licencjami w ilości i w zakresie pozwalającym na swobodne korzystanie z wszystkich funkcjonalności autobusów EV; 5) udzielenie wewnętrznej autoryzacji serwisowania i obsługi autobusów EV (ASO) „Operatorowi”. 2. INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 5 SWZ potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada jego wymaganiom określonym w SWZ. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Szczegóły zawiera SWZ z załącznikami
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.czestochowa.pl_1634536688436
LINK do SIWZhttp://bip.czestochowa.pl/przetarg/1171266/iz-271-56-2021
CPV31.15.81.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10, 80.50.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Posiadanie zdolności zawodowych, tj. udokumentowanie wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy łącznie dwóch fabrycznie nowych autobusów EV niskopodłogowych. Na poparcie niniejszych zdolności zawodowych należy złożyć wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 8 SWZ:Wykaz głównych dostaw zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 8 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i zakresu, dat wykonania, okresu trwania umowy, na podstawie której zostały wykonane, nazwy i siedziby wykonawcy dostaw i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:warunki realizacji umowy zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ
Osoba do kontaktuGmina Miasto Częstochowa ul. Śląska 11/13 Częstochowa 42-217 Mirosław Anioł, Arkadiusz Zemła w zakresie przedmiotu zamówienia, Małgorzata Kamińska w zakresie procedury przetargowej +48 343707777 / +48 343707141/+48 343707618 [email protected] +48 343707170 www.czestochowa.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 365
Miejsce i termin składania ofert

2021-11-17
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430 Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres: Oficjalna nazwa: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP Adres pocztowy: ul. Śląska 11/13 Miejscowość: Częstochowa Kod pocztowy: 42-217 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Mirosław Anioł, Arkadiusz Zemła, Małgorzata Kamińska Tel.: +48 343707777/ +48 343707141/+48 343707618 E-mail: [email protected] Faks: +48 343707170 Kod NUTS: PL224 Częstochowski Adresy internetowe: Główny adres: www.czestochowa.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 14/02/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 201-522103
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Częstochowa
Adres pocztowy: ul. Śląska 11/13
Miejscowość: Częstochowa
Kod NUTS:
PL224 Częstochowski
Kod pocztowy: 42-217
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Mirosław Anioł, Arkadiusz Zemła w zakresie przedmiotu zamówienia, Małgorzata Kamińska w zakresie procedury przetargowej
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 343707777 / +48 343707141/+48 343707618
Faks: +48 343707170
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.czestochowa.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Oficjalna nazwa: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Adres pocztowy: ul. Śląska 11/13
Miejscowość: Częstochowa
Kod pocztowy: 42-217
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Mirosław Anioł, Arkadiusz Zemła, Małgorzata Kamińska
Tel.: +48 343707777/ +48 343707141/+48 343707618
E-mail:
[email protected]
Faks: +48 343707170
Kod NUTS:
PL224 Częstochowski
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.czestochowa.pl

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych autobusów niskopodłogowych wraz ze stacjami do ładowania
Numer referencyjny: IZ.271.56.2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych autobusów niskopodłogowych wraz ze stacjami do ładowania

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
– CB10
34144910 Autobusy elektryczne
– CB42
80500000 Usługi szkoleniowe
– EA12
31158100 Ładowarki do baterii
– EA21

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL224 Częstochowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Częstochowa

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa:
a) 4 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych i pełnowartościowych niskopodłogowych jednoczłonowych elektrycznych autobusów miejskich (EV – Electric Vehicle) dostarczonych zgodnie z określoną przez Zamawiającego kompletacją wraz z wyposażeniem elektronicznym i NIEzbędnymi licencjami, którą szczegółowo przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
b) infrastruktury do ładowania – 2 ładowarki mobilne po 120 kW (2 x 60kW);
2) przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych pracowników Operatora transportu publicznego z obsługi autobusów i infrastruktury do ładowania. Pod pojęciem „Operator transportu publicznego”, zwanego dalej „Operatorem”, rozumie się Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością;
3) dostarczenie dokumentacji;
4) przekazanie NIEzbędnych narzędzi (w tym urządzenia diagnostycznego)
z NIEzbędnymi interfejsami i oprogramowaniem wraz z licencjami w ilości
i w zakresie pozwalającym na swobodne korzystanie z wszystkich funkcjonalności autobusów EV;
5) udzielenie wewnętrznej autoryzacji serwisowania i obsługi autobusów EV (ASO) „Operatorowi”.
2. INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 5 SWZ potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada jego wymaganiom określonym w SWZ. Jeżeli wykonawca NIE złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą NIEkompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Szczegóły zawiera SWZ z załącznikami

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: zużycie energii / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: zasięg / Waga: 10%
Cena – Waga: 80%

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 365
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
WND-RPSL.04.05.02-24-0AF2/20-004

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający będzie stosował procedurę, o której mowa w art. 139 ust. 2 ustawy Pzp.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Posiadanie zdolności zawodowych, tj. udokumentowanie wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy łącznie dwóch fabrycznie nowych autobusów EV niskopodłogowych. Na poparcie niniejszych zdolności zawodowych należy złożyć wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 8 SWZ:
Wykaz głównych dostaw zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 8 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i zakresu, dat wykonania, okresu trwania umowy, na podstawie której zostały wykonane, nazwy i siedziby wykonawcy dostaw i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
warunki realizacji umowy zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/11/2021
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 14/02/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 17/11/2021
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez mechanizm do odszyfrowania ofert dostępny na miniPortalu. NIEzwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej postępowania informacje o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gosp. albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte i cenach zawartych w ofertach.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Podstawy wykluczenia, o których mowa w: 1) art.108 ust.1 ustawy Pzp. 2) W niniejszym postępowaniu NIE są stosowane przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
2. WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH.
1) Aktualne na dzień złożenia oświadczenie w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej: JEDZ) wypełnione w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w punkcie 7 SWZ (podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp) oraz w punkcie 8 SWZ (warunki udziału w postępowaniu).
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec NIEgo zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
4) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9.2. SWZ składa:
5.1) Informację z odpowiedniego rejestru TAKiego jak rejestr sądowy albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 5.1), powinny być wystawione NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.
5.3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5.1) lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis podpunktu 5.2) stosuje się odpowiednio.
5.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Szczegóły zawiera pkt 9 SWZ

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
W postępowaniu mają zastosowanie środki ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp oraz poniższych Rozporządzeniach:
1) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie postępowania przy rozpoznawaniu odwołań przez Krajową Izbę Odwoławczą (Dz. U. z 2020 r., poz. 2453);
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie szczegółowych kosztów postępowania odwoławczego, ich rozliczania oraz wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania (Dz. U. z 2020 r., poz. 2437).

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/10/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
201
2021
Następna aktualizacja:
18/10/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-10-18