Cieszyn: Dostawa autobusów zasilanych olejem napędowym(EURO 6)

przetargi
26.04.2021 16:19

Przetargi

Branża     Samochody ciężarowe:

      autobusy

Forma przetargu     nieograniczony

Dane organizatora     URZĄD MIASTA I GMINY CIESZYN

43-400 CIESZYN

RYNEK 1

Tel. 33 479 42 00

Fax. 33 479 43 03

E-mail [email protected]

WWW www.um.cieszyn.pl/

Województwo     śląskie

Powiat     Cieszyn

Treść zamówienia     Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia     Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6 Numer referencyjny: ZPIF.271.1.2.2021Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem nie większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać niezbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów: 1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji całopojazdowej na autobusy. Wynagrodzenie będzie płatne po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

Specyfikacja     https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.um.cieszyn.pl_1619008573736

LINK do SIWZ     http://bip.um.cieszyn.pl/przetarg/30418/zpif-271-1-2-2021

CPV     34.12.11.00

Wymagania     III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę NIE niższą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę, co najmniej dwóch fabrycznie nowych autobusów o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę spalania EURO 6, o długości od 10 do 12 m. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia ww. warunku w ramach jednego lub dwóch zamówień. Uwaga: Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez jeden podmiot to znaczy, że Zamawiający NIE dopuszcza tzw. „sumowania doświadczenia”.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z terminami określonymi w art. 264 ustawy Pzp.2. Umowa zostanie podpisana zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Osoba do kontaktu     Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna Rynek 1 Cieszyn 43-400 Karina Wójcik +48 334794352 [email protected] +48 334794361 www.bip.um.cieszyn.pl www.bip.um.cieszyn.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia     Okres w miesiącach: 6

Miejsce i termin składania ofert    

2021-05-24

Sposób składania ofert     Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.um.cieszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl Godzina: 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji    

Termin związania ofertą     Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2021

Składanie ofert wariantowych/częściowych     oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Uwagi     2021/S 077-196421

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna

Adres pocztowy: Rynek 1

Miejscowość: Cieszyn

Kod NUTS:

PL225 Bielski

Kod pocztowy: 43-400

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Karina Wójcik

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 334794352

Faks: +48 334794361

Adresy internetowe:

Główny adres:

www.bip.um.cieszyn.pl

Adres profilu nabywcy:

www.bip.um.cieszyn.pl

I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:

www.bip.um.cieszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:

https://epuap.gov.pl/wps/portal

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:

https://miniportal.uzp.gov.pl

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:

Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6

Numer referencyjny: ZPIF.271.1.2.2021

II.1.2) Główny kod CPV

34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4) Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem NIE większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać NIEzbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów:

1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;

2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;

3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS:

PL225 Bielski

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

miasto Cieszyn

II.2.4) Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem NIE większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać NIEzbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów:

1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;

2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;

3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji całopojazdowej na autobusy. Wynagrodzenie będzie płatne po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – liczba miejsc dla pasażerów / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – liczba stałych miejsc specjalnych / Waga: 6

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – szyba przednia / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – szyby w części pasażerskiej / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – poszycie zewnętrzne autobusu / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – wysokość pojazdu / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – homologacja / Waga: 4

Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji całopojazdowej / Waga: 10

Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 6

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wynikającym z zapisów umowy w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Za termin realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się datę przekazania Zamawiającemu zgłoszenia gotowości przedmiotu umowy do odbioru końcowego.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający NIE precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę NIE niższą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę, co najmniej dwóch fabrycznie nowych autobusów o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę spalania EURO 6, o długości od 10 do 12 m. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia ww. warunku w ramach jednego lub dwóch zamówień. Uwaga: Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez jeden podmiot to znaczy, że Zamawiający NIE dopuszcza tzw. „sumowania doświadczenia”.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z terminami określonymi w art. 264 ustawy Pzp.

2. Umowa zostanie podpisana zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 24/05/2021

Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert

Data: 24/05/2021

Czas lokalny: 11:00

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

1. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2. Komisja dokona otwarcia ofert za pomocą mechanizmu do odszyfrowania ofert (Deszyfrowanie na miniPortalu poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania).

3. Osoby do kontaktu: Karina Wójcik, Arkadiusz Skowroński.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający NIE przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (

https://miniportal.uzp.gov.pl/

), ePUAPu (

https://epuap.gov.pl/wps/portal

) oraz poczty elektronicznej

[email protected]

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, aktów wykonawczych do niniejszej ustawy oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”.

4. Szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy Pzp.

5. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

6. Zamawiający NIE przewiduje: możliwości składania ofert częściowych, aukcji elektronicznej, złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych, udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, dynamicznego systemu zakupów, składania ofert wariantowych, wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, zawarcia umowy ramowej.

7. Zamawiający NIE zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

8. Zamawiający NIE stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.

9. Zamawiający NIE stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

10. Zamawiający NIE dopuszcza zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

11. Zawartość oferty:

1) formularz ofertowy (ofertę składa się, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej);

2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (dotyczy Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotów udostępniających zasoby a w przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców) – zał. nr 2 do SWZ;

3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania). Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;

4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.5.2 SWZ;

5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6) zobowiązanie w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów;

7) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

Adres internetowy:

http://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 515 ustawy Pzp.

2. Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;

b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.

3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.

4. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.

4. Jeżeli Zamawiający NIE opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub NIE zaprosił Wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:

1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki – ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które NIE zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;

3) miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o wyniku postępowania, które NIE zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

5. Wszelkie informacje o przysługujących środkach ochrony prawnej uregulowane zostały w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

Adres internetowy:

http://www.uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

16/04/2021

×

Linki bezpośrednie

HTML

PDF

PDFS

XML

Zamknij

Nagłówek u góry w menu po lewej stronie

Bieżące wydanie Dz.U. S

077

2021

Następna aktualizacja:

22/04/2021

Kalendarz wydań

Przeglądanie

Możliwości biznesowe

Według branż (CPV)

Miejsce realizacji (NUTS)

Miejsce realizacji (Mapa)

Nabywca

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie zaawansowane

Zapytanie zaawansowane

(pl)

Zamówienia instytucji UE

(pl)

Kanały RSS

Czym jest RSS?

Mój TED

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się tutaj

Ustawienia

Podzbiory TED w formacie CSV

Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych

Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem

Co nowego w witrynie?

(pl)

e-Certis

Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE

ESPD

European Single Procurement Document