Cieszyn: Dostawa autobusów zasilanych olejem napędowym(EURO 6)
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY CIESZYN
43-400 CIESZYN
RYNEK 1
Tel. 33 479 42 00
Fax. 33 479 43 03
E-mail [email protected]
WWW www.um.cieszyn.pl/
Województwo śląskie
Powiat Cieszyn
Treść zamówienia Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6 Numer referencyjny: ZPIF.271.1.2.2021Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem nie większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać niezbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów: 1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji całopojazdowej na autobusy. Wynagrodzenie będzie płatne po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.um.cieszyn.pl_1619008573736
LINK do SIWZ http://bip.um.cieszyn.pl/przetarg/30418/zpif-271-1-2-2021
CPV 34.12.11.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę NIE niższą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę, co najmniej dwóch fabrycznie nowych autobusów o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę spalania EURO 6, o długości od 10 do 12 m. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia ww. warunku w ramach jednego lub dwóch zamówień. Uwaga: Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez jeden podmiot to znaczy, że Zamawiający NIE dopuszcza tzw. „sumowania doświadczenia”.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z terminami określonymi w art. 264 ustawy Pzp.2. Umowa zostanie podpisana zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Osoba do kontaktu Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna Rynek 1 Cieszyn 43-400 Karina Wójcik +48 334794352 [email protected] +48 334794361 www.bip.um.cieszyn.pl www.bip.um.cieszyn.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 6
Miejsce i termin składania ofert
2021-05-24
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.um.cieszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 077-196421
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Adres pocztowy: Rynek 1
Miejscowość: Cieszyn
Kod NUTS:
PL225 Bielski
Kod pocztowy: 43-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Karina Wójcik
E-mail:
Tel.: +48 334794352
Faks: +48 334794361
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.bip.um.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bip.um.cieszyn.pl
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.bip.um.cieszyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Dostawa dwóch autobusów napędzanych silnikiem zasilanym olejem napędowym, spełniających normę EURO 6
Numer referencyjny: ZPIF.271.1.2.2021
II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem NIE większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać NIEzbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów:
1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;
2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;
3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
II.2) Opis
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
miasto Cieszyn
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych, o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę EURO 6, fabrycznie nowych, identycznych, wyprodukowanych przez jednego producenta NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem NIE większym niż 500 km. Wszystkie dostarczone autobusy muszą posiadać NIEzbędne dokumenty zezwalające na ich rejestrację i eksploatację zgodnie z przeznaczeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia według następujących okresów:
1) co najmniej 3 lata gwarancji całopojazdowej na autobusy, bez limitu kilometrów;
2) 5 lat gwarancji na zewnętrzne powłoki lakiernicze autobusów;
3) 10 lat gwarancji na szkielet nadwozia oraz na perforację korozyjną blach poszycia zewnętrznego. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji całopojazdowej na autobusy. Wynagrodzenie będzie płatne po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – liczba miejsc dla pasażerów / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – liczba stałych miejsc specjalnych / Waga: 6
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – szyba przednia / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – szyby w części pasażerskiej / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – poszycie zewnętrzne autobusu / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – wysokość pojazdu / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne – homologacja / Waga: 4
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji całopojazdowej / Waga: 10
Cena – Waga: 60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wynikającym z zapisów umowy w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Za termin realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się datę przekazania Zamawiającemu zgłoszenia gotowości przedmiotu umowy do odbioru końcowego.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę NIE niższą niż 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę, co najmniej dwóch fabrycznie nowych autobusów o napędzie spalinowym, z silnikiem wysokoprężnym, spełniających normę spalania EURO 6, o długości od 10 do 12 m. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia ww. warunku w ramach jednego lub dwóch zamówień. Uwaga: Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez jeden podmiot to znaczy, że Zamawiający NIE dopuszcza tzw. „sumowania doświadczenia”.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z terminami określonymi w art. 264 ustawy Pzp.
2. Umowa zostanie podpisana zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2021
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:00
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
1. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Komisja dokona otwarcia ofert za pomocą mechanizmu do odszyfrowania ofert (Deszyfrowanie na miniPortalu poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania).
3. Osoby do kontaktu: Karina Wójcik, Arkadiusz Skowroński.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający NIE przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (
https://miniportal.uzp.gov.pl/
), ePUAPu (
https://epuap.gov.pl/wps/portal
) oraz poczty elektronicznej
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, aktów wykonawczych do niniejszej ustawy oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”.
4. Szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Zamawiający NIE przewiduje: możliwości składania ofert częściowych, aukcji elektronicznej, złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych, udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, dynamicznego systemu zakupów, składania ofert wariantowych, wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający NIE zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający NIE stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
9. Zamawiający NIE stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający NIE dopuszcza zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zawartość oferty:
1) formularz ofertowy (ofertę składa się, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej);
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (dotyczy Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotów udostępniających zasoby a w przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców) – zał. nr 2 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania). Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.5.2 SWZ;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6) zobowiązanie w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów;
7) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 515 ustawy Pzp.
2. Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
4. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
4. Jeżeli Zamawiający NIE opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub NIE zaprosił Wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki – ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które NIE zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;
3) miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o wyniku postępowania, które NIE zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
5. Wszelkie informacje o przysługujących środkach ochrony prawnej uregulowane zostały w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/04/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
077
2021
Następna aktualizacja:
22/04/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document