Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Brześć Kujawski: Potrzebny minibus

przetargi
04.12.2020 17:02

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Brześć Kujawski
87-880 Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
Tel. 54 231 63 10
Fax. 54 231 63 24
E-mail [email protected]
WWW mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat włocławski + Włocławek
Treść zamówienia Zakup autobusu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa 2 nowych autobusów. Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany ciągnik: 1) Autobusy fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. 2) Termin dostawy maksymalnie do 22.12.2020 r. 3) Dostawa do siedziby zamawiającego: pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski. 4) Pojazdy zarejestrowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5) Instrukcja obsługi w języku polskim. Informacje ogólne: – Silnik wysokoprężny o mocy min. 190 KM (140 KW), – Pojemność min. 3000 cm3, – Silnik spełniający normy emisji spalin: EURO 6 D, – Liczba miejsc: od 25 do 30 osób z kierowcą, – Konfiguracja osi: 4 x 2, – Rozstaw osi: od 4200 do 4400 mm, – Długość: od 8000 do 8200 mm, – DMC: od 6100 do 6300 kg – Aktywny asystent układu hamulcowego, – Nadwozie pojazdu z wysokim dachem, – Włącznik główny instalacji elektrycznej, – Akumulator 12 V, – Ułatwienie rozruchu, – System połączenia alarmowego, – Pomoc w razie awarii, – Półka nad przednią szybką, – 2 uchwyty na kubki, – Schowek pod deską rozdzielczą, – Sterowanie tachografem z przodu, – Inteligentny tachograf, – Szyby przyciemniane, – Szyba czołowa z filtrem, – Szyby podwójne – hermetyczne, – Szybkościomierz ze skalą w kilometrach, – Sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa fotela kierowcy, – Wskaźnik temperatury zewnętrznej, – Asystent bocznego wiatru, – Moduł komunikacyjny z kartą SIM, – Asystent utrzymania pasa ruchu, – Filtr paliwa z separatorem wody, – Automatyczny układ włączania świateł, – Boczne światła sygnalizacyjne, – Trzecie światło hamowania, – Adaptacyjne światła STOP, – Alternator 14 V / 180 A, – OBD (Diagnoza On Board), – Wzmocnienie podłużnicy, – Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy, – Koło zapasowe, – Poduszka powietrzna kierowcy, – Pakiet dla palących, – Tapicerka czarna, – Drzwi tylne dwuskrzydłowe, 270 stopni, – Oś przednia wzmocniona, – Kierownica wielofunkcyjna, trójramienna, – Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, – Panel przełączników, – Podłączenie elektryczne dla dodatkowych odbiorników, – Lusterko wsteczne wewnętrzne, – Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, – Dogrzewacz elektryczny PTC, – Klimatyzacja półautomatyczna, – Ogrzewanie postojowe, – Ogrzewanie konwektorowe – grzejniki po obu stronach przestrzeni pasażerskiej, – Tablica wskaźników z ekranem kolorowym (5 do 6″), – Zbiornik paliwa od 90 do 100 litrów, – Lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, – Ogranicznik prędkości (100 km/h), – Tempomat, – Dodatkowe koło zapasowe, – Chlapacze przednie, – Chlapacze tylne, – Podłokietnik dla siedzenia kierowcy, – Fotele z profilowanymi oparciami i zagłówkami, z pasami, – Fotele montowane na podestach, – Pólki bagażowe z oświetleniem LED, – Tapicerka z izolacją termiczną całego pojazdu, – Szyberdach, – Wykładzina antypoślizgowa, – Panele z nagłośnieniem i oświetleniem punktowym, – Firanki okienne, – Oświetlenie LED – Pogłębiany bagażnik, – Podwójny, obniżony stopień wejściowy, – Hak holowniczy, – Wydłużenie nadwozia. Ogumienie: – Stalowe obręcze 5,5 J x 16, – Opony o zmniejszonym oporze toczenia, – Komplet opon letnich, – Komplet opon zimowych Systemy Audiowizualne: – Radio z dotykowym ekranem, – Kamera cofania, – Monitor LCD, – Gniazda USB dla pasażerów (do ładowania telefonu). Klimatyzacja: – Dachowa klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami, – Niezależna klimatyzacja kierowcy. Wymagania gwarancyjne i serwisowe 1) Oferowane przez wykonawcę autobusy powinny być w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Autobusy powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone autobusy na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 3) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych. 4) Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne. 5) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. 6) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego. 8) Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o którym mowa powyżej, obejmuje koszty dojazdu, robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowych serwisów i przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem. 9) Przebiegi międzyobsługowe nie mogą być krótsze, niż co 200 mth lub nie mniejsze, niż co 12 miesięcy (w przypadku niewykonania przebiegu w motogodzinach). 10) Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. Termin dostarczenia: 22.12.2020 r. Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury. Okres gwarancji: minimum 18 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji.”Numer referencyjny:BI.II.271.46.2020.KR
Specyfikacja mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne
LINK do SIWZ http://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt… III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1. Formularz oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 22.12.2020
Miejsce i termin składania ofert Gmina Brześć Kujawski
87-880 Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1, godzina: 09:30

2020-12-07
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00
Uwagi Adres: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 07.12.2020godzina: 09:30III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1. Formularz oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Data dodania 2020-12-01