Bogatynia: Remont 7 wiat przystankowych

przetargi
12.11.2022 12:28
Przetargi
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
      wiaty, przystanki
Stolarstwo, drewno:
      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY BOGATYNIA
59-920 BOGATYNIA
IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 1
Tel. 75 773 19 47
Fax. 75 773 10 52
E-mail [email protected]
WWW www.bogatynia.pl
Województwodolnośląskie
PowiatZgorzelec
Treść zamówieniaRemont 7 wiat przystankowych położonych na terenie gminy Bogatynia.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaRemont 7 wiat przystankowych położonych na terenie gminy Bogatynia.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.bogatynia.pl_1667809704166
LINK do SIWZhttp://bip.bogatynia.pl/?a=15335
Osoba do kontaktuJoanna Jasińska-tel. 757725358
Wymagany termin realizacji zamówienia30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY BOGATYNIA
59-920 BOGATYNIA
IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 1

2022-11-14
Sposób składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY BOGATYNIA, IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 1, 59-920 BOGATYNIA Godzina: 15:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenieCena – 100 %.:100.0
UwagiUwaga! Ogłoszenie nie zawiera godziny składania ofert. Godzina składania została ustawiona automatycznie na 15.00. W celu potwierdzenia podanego terminu prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem przetargu.
Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni Wydział Inwestycji Dział Drogownictwa ul. Daszyńskiego 1,59-920 Bogatynia
(Pieczęć wnioskodawcy)
ID.271.4.2022. JJ
Bogatynia, 2022.10.26
Zaproszenie do składania ofert wraz z formularzem ofertowym
I. Zapytanie cenowe:
1.1. Zamawiający: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia
Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Remont 7 wiat przystankowych położonych na terenie gminy Bogatynia.
1.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie 7 wiat przystankowych położonych:
a) przy drodze wojewódzkiej nr 352 (Bratków-lewy/prawy, Posada/Działoszyn-lewy/prawy, Działoszyn-lewy/prawy) – razem 6 szt.,
b) przy drodze gminnej nr 109534D (Zatonie – ul. Wiejska) – 1 szt.
W ramach prac na ww. wiatach zamontować należy:
Szyba hartowana 8xl245xl920mm 9 szt.
Szyba hartowana 8x1245x1920 mm malowana 7 szt.
Szyba hartowana 8x855x1920 4 szt.
Poliwęglan komorowy z filtrem UV 6x2100x2450 mm 2 szt.
Kątownik dachowy 1690 mm, ocynkowany, lakierowany 4 szt.
Pasy dociskowe dachowe 5 szt.
Uszczelka KA 21 77,00 mb
Uszczelka S-90 20 kpi
Kątownik oporowy, 1916 mm, ocynkowany, lakierowany 10 szt.
Kątownik dociskowy, 1916 mm, ocynkowany, lakierowany 10 szt.
Oparcie wiaty 2640 mm 6 szt.
Oparcie wiaty 1320 mm 6 szt.
Pozostałe wymagania:
Kolor wsporników: RAL5010, RAL1003.
Szkło hartowane bezpieczne odpowiadające normie PN-EN 12150-1, oznakowane numerem tej normy oraz identyfikatorem hartowni szkła i znakiem CE. Na potwierdzenie powykonawczo należy dostarczyć deklarację zgodności szyb z normą PN-EN 1250-1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen z Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, w przypadku gdy ceny podane przez Wykonawcę przekraczają wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Dokumentacja fotograficzna stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia.
1.3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
1.4. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określił szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
1.5. Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1,
59-920 Bogatynia. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected], do dnia…… r. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym
terminie składania ofert nie będą oceniane.
1.6.Opis sposobu obliczania ceny: Wykonawca podaje w formularzu ofertowym całkowite wynagrodzenie brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w rozbiciu na wynagrodzenie netto i wysokość podatku VAT. Poszczególne elementy wynagrodzenia należy podać w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza(do dwóch miejsc po przecinku). Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowanym. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonej stawki VAT.
Wykonawca w wynagrodzeniu zobowiązany jest przewidzieć wszystkie koszty mogące powstać w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty pośrednie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz koszty materiałów pomocniczych, które nie zostały ujęte w ww. tabeli, jak również koszty zagospodarowania odpadów.
1.7. Termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert jest niejawne.
1.8. Warunki płatności: Należność zostanie uregulowana po końcowym protokolarnym odbiorze zrealizowanych prac w terminie 30 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
1.9. Rękojmia: Wykonawca udziela 24 miesięcy rękojmi z tytułu niezgodności towaru z umową.
1.10. Opis kryteriów którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny: Cena – 100 %.
I. 11. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę złożyć zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. 1.12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Jasińska-tel. 757725358. 1.13.. Informacje dotyczące gromadzenia danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:
□ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia; tel. +48 75 77 25 110, email: [email protected]
□ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogatynia jest Marcin Kuliś, email: iod@,bogatynia.pl;
□ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont 7 wiat przystankowych położonych na terenie gminy Bogatynia;
□ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
□ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
□ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
□ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
□ posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
□ nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit, b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Sporządziła: Joanna Jasińska
Naczelnik
Wydział iHnweitycji
Data dodania2022-11-07