Pasażer
Malinowski: Coraz mniej jest pociągów, z zapełnieniem 120%
Na bieżąco monitorujemy system zajętości miejsc w pociągach – powiedział na konferencji prasowej Prezes…
UTK: Jest postępowanie w sprawie prawa pasażerów Kolei Śląskich
W dniu 11 grudnia br. Prezes UTK wszczął z urzędu postępowanie administracyjne w celu…
Katalog praw pasażera w regulaminie ZTM
Rada Warszawy podjęła uchwałę nowelizującą obowiązujący w komunikacji miejskiej regulamin przewozów. Zmieniony dokument będzie…
PKP Intercity traci pasażerów
Z usług PKP Intercity w ciągu siedmiu pierwszych miesięcy tego roku skorzystało 17 mln…
UTK prowadzi postępowanie dotyczące bezprawnych praktyk naruszających zbiorowe interesy pasażerów
W dniu 21 sierpnia br. Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wszczął postępowanie administracyjne w sprawie…
Niepełnosprawni pasażerowie będzie świadomi swoich praw!
Komisja opublikowała wytyczne wyjaśniające prawa pasażerów niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej podczas…
Wrocław: Rzecznik Pasażera w MPK
W MPK Wrocław pracuje już Rzecznik Pasażera. To osoba, która będzie pomagać pasażerom pisać…
O co pasażerowie kolei pytają informatorów na dworcach?
Na dworcach Euro 2012 pasażerów kolei wspierają wolontariusze oraz ubrani na pomarańczowo informatorzy PKP…
Kolej przegrywa z samolotami
W kwietniu na polskich lotniskach, na połączeniach krajowych, pasażerów było o 91 proc. więcej…
UTK: Usługa VoiceLink dostępna
W dniu 11 maja br. w Urzędzie Transportu Kolejowego została aktywowana usługa VoiceLink. Jest…
Pociągi pasażerskie coraz bardziej punktualne
Wzrosła punktualność kolejowych przewozów pasażerskich. W 2011 roku wyniosła 89,83%, w porównaniu z rokiem…
PKP sprzeda długi podróżnych
PKP Intercity rozpisało przetarg na zbycie wierzytelności przysługujących spółce z tytułu niedopełnienia przez podróżnych…
Rosja: Coraz więcej osób korzysta z usług RŻD
Rosyjskie koleje RŻD przewiozły w lutym br. 68,5 mln pasażerów. To więcej o 7,7%…
PKP Intercity: W 2012 roku naprawimy około 1014 wagonów
Zahamowanie odpływu pasażerów oraz ustabilizowanie sytuacji finansowej to dwa główne cele, które udało się…
Jak zwiększyć liczbę pasażerów o 12%…
W hiszpańskim San Sebastian liczba pasażerów korzystających z autobusowej komunikacji miejskiej ponownie wzrosła i…
Nowakowi podoba się Infopasażer
’Teraz można sprawdzić czy interesujący nas pociąg ma opóźnienie czy nie, na stacjach kolejowych….
UTK: Nowa strona dla pasażerów
W poniedziałek, 21 listopada 2011 r. Urząd Transportu Kolejowego oficjalnie uruchomił dodatkową stronę internetową,…
UTK: Efekty akcji „Dzień Pasażera” w Warszawie i Krakowie
Prawie tysiąc osób skorzystało z porad prawnych udzielanych przez pracowników Urzędu Transportu Kolejowego podczas…