ZTM Gdańsk z przetargiem na trzyletnie utrzymanie systemu TRISTAR
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest świadczenie usług utrzymania, konserwacji i konfiguracji Systemu Zarządzania Transportem Zbiorowym oraz Systemu Informacji Pasażerskiej będącymi podsystemami Zintegrowanego Systemu Zarządzania Transportem TRISTAR.
Umowa ma być podpisana z wykonawcą na okres 3 lat, a start przewidziano na 1 stycznia 2022 roku.
OCZEKIWANIA ZTM
ZTM oczekuje od wybranego wykonawcy wsparcia i utrzymania urządzeń oraz wsparcia, utrzymania oraz rozwoju systemów (oprogramowania) należących do ZTM oraz współpracy z wykonawcą GZDiZ świadczącym usługi, m.in. w zakresie warstwy integracyjnej znajdującej się w infrastrukturze zarządzanej przez GZDiZ. Posiadane systemy opierają się na współpracy wielu aplikacji. ZTM oczekuje również, że wykonawca zapewni co najmniej taką samą, jak obecnie, funkcjonalność aplikacji, a jeśli zajdzie taka konieczność, dokona również zmiany tej funkcjonalności (w ramach odpłatnych godzin dodatkowych przewidzianych w umowie).
UTRZYMANIE TABLIC SDIP
Do zakresu zamówienia wchodzi również utrzymanie tablic SDIP wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Obowiązkiem wykonawcy będzie dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich sygnałów świetlnych i komunikatów na tablicach, poprzez bieżące naprawy awarii i usterek zgłaszanych przez ZTM. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania, w tym również dokonywania koniecznych napraw okablowania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie tablic SDIP.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Utrzymanie tablic SDIP to także prace konserwacyjne do wykonania, co najmniej raz na 12 miesięcy. Muszą one obejmować sprawdzenie następujących podzespołów:
- fundamentów betonowych, konstrukcji nośnej,
- obudowy i wnętrza tablicy,
- instalacji telekomunikacyjnych, instalacji elektrycznych,
- funkcjonalności tablicy – a mianowicie - sprawdzenie działania systemu automatycznego dostosowania oświetlenia - poprzez zasłonięcie lub oświetlenie czujników i sprawdzenie reakcji wyświetlaczy, sprawdzenie liczby uszkodzonych diod LED w aplikacji serwisowej, sprawdzenie działania systemu zapowiedzi głosowej.
WARUNKI PRZETARGU
Otwarcie ofert zaplanowano na dzień 7 września. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.