Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZTM Gdańsk z przetargiem na trzyletnie utrzymanie systemu TRISTAR

infotrans
16.08.2021 08:00
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest świadczenie usług utrzymania, konserwacji i konfiguracji Systemu Zarządzania Transportem Zbiorowym oraz Systemu Informacji Pasażerskiej będącymi podsystemami Zintegrowanego Systemu Zarządzania Transportem TRISTAR.

Umowa ma być podpisana z wykonawcą na okres 3 lat, a start przewidziano na 1 stycznia 2022 roku.

OCZEKIWANIA ZTM

ZTM oczekuje od wybranego wykonawcy wsparcia i utrzymania urządzeń oraz wsparcia, utrzymania oraz rozwoju systemów (oprogramowania) należących do ZTM oraz współpracy z wykonawcą GZDiZ świadczącym usługi, m.in. w zakresie warstwy integracyjnej znajdującej się w infrastrukturze zarządzanej przez GZDiZ. Posiadane systemy opierają się na współpracy wielu aplikacji. ZTM oczekuje również, że wykonawca zapewni co najmniej taką samą, jak obecnie, funkcjonalność aplikacji, a jeśli zajdzie taka konieczność, dokona również zmiany tej funkcjonalności (w ramach odpłatnych godzin dodatkowych przewidzianych w umowie).

UTRZYMANIE TABLIC SDIP

Do zakresu zamówienia wchodzi również utrzymanie tablic SDIP wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Obowiązkiem wykonawcy będzie dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich sygnałów świetlnych i komunikatów na tablicach, poprzez bieżące naprawy awarii i usterek zgłaszanych przez ZTM. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania, w tym również dokonywania koniecznych napraw okablowania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie tablic SDIP.

Utrzymanie tablic SDIP to także prace konserwacyjne do wykonania, co najmniej raz na 12 miesięcy. Muszą one obejmować sprawdzenie następujących podzespołów:

  • fundamentów betonowych, konstrukcji nośnej,
  • obudowy i wnętrza tablicy,
  • instalacji telekomunikacyjnych, instalacji elektrycznych,
  • funkcjonalności tablicy – a mianowicie - sprawdzenie działania systemu automatycznego dostosowania oświetlenia - poprzez zasłonięcie lub oświetlenie czujników i sprawdzenie reakcji wyświetlaczy, sprawdzenie liczby uszkodzonych diod LED w aplikacji serwisowej, sprawdzenie działania systemu zapowiedzi głosowej.

WARUNKI PRZETARGU

Otwarcie ofert zaplanowano na dzień 7 września. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.