ZTM chce zbudować komunikacyjną markę

infotrans
02.12.2020 18:00

 Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłosił przetarg na świadczenie usług promocji w zakresie budowania marki korporacyjnej.

Brzmi poważnie, ale przy tak dużym obszarze działalności ten kierunek wydaje się być słuszny. Zarząd Transportu Metropolitalnego jest jednym z największych organizatorów transportu publicznego w Polsce. Na ulice 41 miast i gmin GZM oraz 12 miast z nią sąsiadujących wysyła ok. 1,5 tys. autobusów, tramwajów i trolejbusów. Wszystkie te pojazdy, należące do ok. 40 operatorów, obsługują ok. 450 linii i zatrzymują się na prawie 7 tys. przystanków. W 2019 r. pokonały ponad 100 mln km, obsługując ok. 250 mln przejazdów.

Przedmiotu zamówienia

Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez wykonawcę kompleksowych usług w zakresie budowania marki korporacyjnej Zarządu Transportu Metropolitalnego, na które składają się: 1) współpraca z Zamawiającym w obszarze przygotowania i realizacji strategii budowania marki korporacyjnej ZTM polegająca w szczególności na wsparciu Zamawiającego w procesie budowania marki korporacyjnej ZTM przez konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 2) przeprowadzanie sesji strategicznych w siedzibie Zamawiającego lub online z wyznaczonymi reprezentantami Zarządu Transportu Metropolitalnego poświęconych globalnej metanarracji związanej z transportem publicznym. Średnio jedna sesja strategiczna na miesiąc; 3)wsparcie procesu rozwoju sieci kontaktów w polskim oraz zagranicznym środowisku naukowym i eksperckim specjalizującym się w transporcie publicznym, w tym: określenie rekomendowanego sposobu nawiązywania kontaktów, regularny research wydarzeń związanych z komunikacją miejską na obszarze krajowym i międzynarodowym oraz identyfikacja najważniejszych wydarzeń z tej branży; 4) wsparcie w procesie budowania marki korporacyjnej ZTM wśród interesariuszy dla celów budowy marki, w tym mapowanie interesariuszy Zarządu Transportu Metropolitalnego na rzecz budowania marki korporacyjnej, opracowanie sposobu wsparcia budowania marki korporacyjnej ZTM wśród interesariuszy oraz konsultacje i wsparcie w realizacji tych działań; 5) realizacja szkoleń z zakresu indywidualnych wystąpień publicznych dla wybranych pracowników ZTM, w tym szkolenie przed każdym wystąpieniem publicznym przedstawiciela ZTM, biorącym udział w konferencji, sympozjum, kongresie, itp. Liczba indywidualnych szkoleń z wystąpień publicznych – maksymalnie 90 godzin szkoleniowych w ciągu trwania umowy; 6) opracowanie jednego raportu dot. budowy marki korporacyjnej w każdym miesiącu świadczenia usług, w tym research na temat inicjatyw komunikacyjnych i biznesowych. Przedstawienie inicjatyw w każdym miesiącu dla wybranych benchmarków; 7) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego, zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.

Robota na rok

ZTM chce skorzystać z pomocy w okresie od 2020-12-16 do 2021-12-31, czyli przez kolejny rok. W zakresie doświadczenia, Zarząd wymaga m.in. pięcioletniego doświadczenia w zakresie budowania marki korporacyjnej od osoby kierującej projektem.

Kryteria oceny to:

  • cena - 60,00
  • proponowane działania - 40,00

Termin składania ofert mija jutro – 3 grudnia.