Źle z reklamą na autobusach i tramwajach
infotrans
09.11.2009 10:32
Źle z reklamą na autobusach i tramwajach
Jak informuje Rzeczpospolita –załamały się przychody firm transportu miejskiego z ogłoszeń umieszczanych na pojazdach. – Sądzę, że zakłady transportowe będą musiały zweryfikować swoje stawki, po tym jak odczuły ok. 66-proc. spadek przychodów z reklamy. Spodziewałbym się, że w przyszłym roku zmienią ceny – mówi Paweł Orłowski, wiceprezes CAM Media. Spółka jest jednym z większych graczy na rynku reklamy tranzytowej, umieszczanej w i na pojazdach transportu miejskiego. W tym segmencie działają też AMS i Business Consulting. Ich przychody z tego tytułu w III kw. wyniosły 5,1 mln zł, o ponad 50 proc. mniej niż rok wcześniej. Szczegóły na http://www.rp.pl/artykul/5,387772.html .