Zgłoś wydarzenie w ramach ETZT 2018
Zbliża się Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu 2018, który odbędzie się w dniach 16-22.09.2018. Rejestrując swoje działanie na stronie MobilityWeek możeszstać się częścią kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK.
Po zarejestrowaniu Twoje akcje promujące zrównoważonąmobilność w miastach zostaną wyświetlone na dedykowanej liście EUROPEANMOBILITYACTIONS.
Niezależnie od tego, czy zdecydowałeś się na dojazd do pracyrowerem z sąsiadami, czy też jesteś pracodawcą podejmującym konkretnedziałania, aby zachęcić pracowników do korzystania z transportu publicznego,Komisja Europejska chętnie pomoże Ci podzielić się historią sukcesu.
Tak długo jak działanie, które robisz, promuje zmianęzachowania w kierunku bardziej zrównoważonej kultury mobilności w miastach i macharakter promocyjny, a nie techniczny (tj. Innowacje techniczne same w sobienie zostaną uznane), kwalifikujesz się. Aby zapoznać się z pełną listą zasaduczestnictwa, odwiedź stronę kryteriów kwalifikacji.
Jak to działa?
Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć profil i wypełnićformularz online ENG.
Opowiedz nam o akcji promocyjnej, którą organizujesz wTwojej okolicy, mieście, mieście, szkole, organizacji lub firmie.
Co będę z tego mieć?
Dodając MOBILITYACTION, Twoja akcja promocyjna stanie sięnie tylko częścią znacznie większej kampanii, ale będzie również widoczna nastronie European Mobility Week. Aby zwiększyć widoczność, będziesz mógł używaćpieczęci kampanii i powiązanych materiałów promocyjnych.
Warunki
Rejestracja działań uświadamiających promującychzrównoważoną mobilność w miastach jest otwarta dla wszystkich – zapraszamy dogrupy osób, organizacje pozarządowe, partnerów społecznych, instytucje badawcze/ dydaktyczne, władze lokalne / krajowe, instytucje publiczne oraz firmypubliczne / prywatne. Działanie może być ograniczone do określonego dnia lubpotrwać kilka tygodni / miesięcy. Może się zdarzyć podczas EUROPEANMOBILITYWEEK(16-22 września) lub w dowolnym innym momencie w ciągu roku.
Każde działanie musi spełniać następujące warunki:
• Formularzrejestracyjny należy przesłać w przejrzystym, standardowym języku angielskim.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
• Działaniemusi promować zmianę zachowania w kierunku bardziej zrównoważonej kulturymobilności w miastach.
• Organizacjapromująca zarejestrowane działania nie może być zaangażowana w produkcję anipromowanie jakichkolwiek produktów, działań lub wydarzeń potencjalnieszkodliwych dla obywateli.
• Działanienie może być niezgdone z obowiązującym prawem.
• Uczestnicymuszą mieć ukończone 18 lat.
Reguły
Będziesz mógł umieścić znaczek kampanii EUROPEANMOBILITYWEEK w swoich materiałach promocyjnych, które można znaleźć na stroniezestawu narzędzi komunikacji, wraz z zasadami użytkowania.
Prawo do udziału w kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK przyznajesię działaniom jako same podmioty, a nie instytucjom i firmom. W praktyceoznacza to, że powiązane materiały kampanii można wykorzystać tylko na stronachinternetowych promujących akcję, a nie na każdej stronie witryny organizacji.Afiliacja z kampanią w żaden sposób nie ma służyć jako poparcie dlakomercyjnych reklam, produktów lub usług.
Źródło: mobilityweek.eu
„