Zbyt droga strona WTP? ZTM Warszawa dementuje
W jednej z warszawskich gazet ukazał się artykuł pod tytułem „Ponad milionza rozkład jazdy w internecie” na temat nowych stron internetowych WTP i ZTM Warszawa.Zdaniem Zarządu zawiera on nieprawdziwe informacje.
Artykuł Super Expressu „Ponad milion za rozkład jazdy w internecie” na temat nowych stron internetowych Warszawskiego Transportu Publicznego iZarządu Transportu Miejskiego – zdaniem warszawskiego Zarządu zawieranieprawdziwe informacje oraz wiele nieścisłości.
Jak podaje na początku komunikatu ZTM – już sam tytuł jest nieprawdziwąinformacją. Przedmiotem zamówienia była budowa, wdrożenie i świadczenie usługiutrzymania i rozwoju dwóch portali internetowych (WTP i ZTM) z systemami CMSwraz z zapewnieniem infrastruktury informatycznej niezbędnej do utrzymaniaśrodowiska testowego i produkcyjnego do 31 grudnia 2022 r. a nie prezentacjarozkładów jazdy w internecie.
-„Do przetargu zgłosiły się trzy firmy, jedna z nich złożyła ofertę poterminie, dlatego analizowane były dwie oferty – MobileMS i Inovatica.Wymagania jakie stawialiśmy przed oferentami to m.in. fachowa kadra, zdoświadczeniem w pracy przy podobnych projektach, przygotowania wcześniej conajmniej dwóch podobnych projektów” – informuje ZTM Warszawa.
Wycofana czy wykluczona?
Zdaniem zarządu nieprawdziwą jest też informacja, że „Inovatica wycofałaswoją ofertę”. Firma Inovatica została wykluczona z przetargu bo przedstawiłanieprawdziwe informacje dotyczące wykonanych usług. W celu potwierdzeniaspełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego należytego wykonania, wokresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwóch projektów dotyczących wdrożeniaportalu wraz zsystemem CMS, zintegrowanego z co najmniej dwoma innymisystemami informatycznymi, o wartości nie mniejszej niż 300000 PLN bruttokażda, w „Wykazie usług” wskazała zamówienie pn. „Wykonanie, wdrożenie iutrzymanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnych dla NarodowegoCentrum Badań i Rozwoju (ncbr.giv.pl)”. Zamawiający zwrócił się do NarodowegoCentrum Badań i Rozwoju (NCBR) o potwierdzenie tej informacji. Z odpowiedziudzielonej przez NCBR wynika, że wdrożony Portal NCBR został zintegrowany wyłączniez usługami katalogowymi Active Directory, czyli tylko z jednym innymsystemem informatycznym. Tak więc firma nie spełniła warunku udziału.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Na koniec pozostaje informacja „nie ma możliwości powiększania mapy ztrasami autobusów i tramwajów”. Warszawska mapa z trasami autobusów i tramwajówma możliwość powiększania.
„