Zarządzaj swoim biletami w PolskimBusie
Pasażerowie PolskiBus.com mogą teraz samodzielnie dokonać zmiany terminu podróży lub ewentualnie anulować bilet. Opcja zarządzania rezerwacjami dostępna jest poprzez stronę polskibus.com w zakładce Obsługa Klienta. Udostępniona funkcja ma na celu maksymalne ułatwienie planowania wyjazdów wszystkim pasażerom. Wcześniej proces anulacji lub zmiany rezerwacji mógł odbyć się jedynie telefonicznie lub mailowo z pomocą konsultanta PolskiBus.com. By dokonać zmiany, bądź anulacji swojej rezerwacji wystarczy wpisać jej numer oraz adres mailowy, który został podany podczas zakupu biletu. W przypadku klientów, którzy zakupili bilety w stacjonarnych punktach sprzedaży lub w punktach partnerskich, zmiana terminu podróży i anulacja biletu możliwa jest w punkcie, gdzie dokonano zakupu biletu. -„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zachęcamy do korzystania z systemu zarządzania rezerwacjami. To bardzo pomocne narzędzie dla wszystkich podróżujących, których plany ulegają zmianie oraz dla tych, którzy potrzebują pilnego potwierdzenia. To kolejna funkcjonalność, której celem jest utrzymanie wysokiej satysfakcji pasażerów.”–mówi Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com. Przez system online klient może zmienić lub anulować rezerwację maksymalnie 12 godzin przed planowaną podróżą. Jeżeli do podróży zostało mniej 12 godzin, nadal konieczny jest kontakt telefoniczny lub mailowy z konsultantem PolskiBus.com. Zmiana rezerwacji jest możliwa w miarę dostępności miejsc i terminów. Dalsze informacje tutaj.