Zakopane ma aż trzy oferty na kontrole biletów w autobusach w 2024 roku
22 grudnia Gmina Miasto otworzyło oferty w przetargu na kontrolę biletów na liniach autobusowych obsługiwanych przez TESKO Tatrzańską Komunalną Grupę Kapitałową.
Umowa z wykonawcą ma obowiązywać przez rok, począwszy od 1 stycznia.
Zakres kontroli
Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie kontroli ważności dokumentów przewozu oraz kontroli stosowania warunków przewozu bagażu podręcznego oraz zwierząt i rzeczy w pojazdach publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Miasto Zakopane na liniach komunikacyjnych obsługiwanych przez operatora – TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. z o.o.
Kontrole mają być przeprowadzane na następujących zasadach:
- w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, grudzień – minimum 30 kontroli miesięcznie na każdej linii. Łącznie 180 kontroli miesięcznie na wszystkich liniach (45 kontroli w tygodniu), z czego 10 % kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy,
- w miesiącach: lipiec, sierpień – minimum 50 kontroli miesięcznie na każdej linii. Łącznie 270 kontroli miesięcznie (67 kontroli w tygodniu), z czego 10 % kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy,
- w miesiącu wrześniu – minimum 40 kontroli na każdej linii. Łącznie 210 kontroli (52 kontrole w tygodniu) z czego 10 % kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy,
- w miesiącach: październik, listopad – minimum 20 kontroli miesięcznie na każdej linii. Łącznie 120 kontroli miesięcznie (30 kontroli w tygodniu), z czego 10 % kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy.
Obowiązki kontrolerów
Obowiązki kontrolerów to nie tylko kontrola biletów, ale również konieczność poinformowania zamawiającego w przypadku:
- braku rozkładów jazdy na przystankach,
- wykonywania przewozu brudnymi autobusami,
- wykonywania przejazdu niezgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy,
- nieaktualnego ustawienia kasowników,
- nieuzasadnionego postoju oraz zatrzymywania się na przystankach bez zezwolenia busów firm prywatnych,
- niewłaściwego wykonywania obowiązków służbowych przez kierowców, a w szczególności: nie zatrzymywania się na przystankach, niekulturalnej obsługi pasażerów, naruszania przepisów o ruchu drogowym, odmowy sprzedaży biletów pasażerom, pobrania od pasażerów pieniędzy i nie wydania biletu, palenia papierosów w autobusach.
Kontrolerzy biletów nie będą mieli jednak prawa wydawania jakichkolwiek poleceń prowadzącemu pojazd poza uzasadnionymi przypadkami spowodowania zatrzymania lub zmiany trasy przejazdu autobusu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Trzy oferty
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 22 grudnia. Swoje oferty złożyły aż trzy firmy, co jest sporym zaskoczeniem biorąc pod uwagę wcześniejsze tego typu zamówienia. To:
- Maciej KARPIEL, 34-532 Jurgów z ceną 83.112.500,00 PLN brutto
- Agencja Ochrony IMPERIUS Łukasz Łuczak, ul. Powstańców Śląskich 21 lok. 13A, 95-100 Zgierz z ceną 99.630,00 PLN brutto;
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Stachoń” Krzysztof Stachoń, ul. Ustup 23B, 34-500 Zakopane z ceną 172.200,0 PLN brutto.
Z koli zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 145 620,00 zł, czyli już na pierwszy rzut oka widać spore oszczędności. Brawo Zakopane!
Teraz złożone propozycje będą oceniane pod względem dwóch kryteriów: ceny (60%), doświadczenia personelu wykonawcy (40%). Na koniec podajemy link do zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/864645