Wrocław: Nowe Biuro Obsługi Klienta Urbancard

infotrans
06.12.2013 10:30

3 grudnia br. rozpoczęło działalność drugie Biuro Obsługi Klienta Urbancard przy ul. Prusa 75-79, czyli w siedzibie MPK Wrocław. Do tej pory w biurze przy MPK były tylko punkt obsługi biletu elektronicznego. Można było załatwić tylko wybrane sprawy. Teraz biuro w MPK będzie miało takie samo uprawnienia, jak główna siedziba Urbancard we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 9. Co można tutaj załatwić? –„Będzie można złożyć u nas wniosek o Urbancard, zakodować nowy bilet, czy złożyć reklamację dotyczącą biletomatów stacjonarnych –wyjaśnia Agnieszka Brzezińska-Mandat, kierownik Biura Obsługi Pasażera MPK Wrocław.- Wystawimy też fakturę za zakup biletów i wypłacimy gotówkę, w razie uzasadnionej reklamacji”- dodaje. Uruchomienie nowego biura jest możliwe dzięki podpisaniu umowy między zarządem MPK Wrocław, a Mennicą Polską, która jest operatorem systemu Urbancard. Miejski przewoźnik, choć dystrybucja biletów nie jest jego głównym celem, postanowił w ten sposób wyjść naprzeciw potrzebom swoich pasażerów.
– „Chcemy, aby pasażer przychodząc do nas mógł załatwić wszystko w jednym miejscu i nie musiał być odsyłany do głównej siedziby Urbancard”–tłumaczy Agnieszka Brzezińska-Mandat. Nowe biuro Urbancard jest czynne od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00-18.00 i w piątek w godzinach 8.00-16.00, czyli tak samo jak Biuro Obsługi Pasażera MPK. Przypomnijmy, że przy ul. Prusa 75-79, poza sprawami związanymi z Urbancard, można złożyć także reklamację dotyczącą jakości obsługi, czy np. czystości w pojazdach MPK, odnaleźć swoją zgubę w Biurze Rzeczy Znalezionych, uzyskać informację o windykacji za niezapłacone wezwania. Na pasażerów czekają tam wygodne stanowiska gdzie mogą wypełnić dokumenty, zasięgną też potrzebnej informacji. W biurze dostępne są również płatności kartami płatniczymi.