Wracają Punkty Obsługi Pasażera: GZM i Poznań
Po wprowadzeniu odpowiednich środków bezpieczeństwa ,ponowie ruszają Punkty Obsługi Pasażera w sieci Zarządu MetropolitarnegoTransportu i ZTM w Poznaniu.
Dodajmy, że nie wszystkie miasta zdecydowały się na tenruch. Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego utrzymał dziewięć swoich POP-ów. Anawet dodał jeden nowy, który znajduje się w nowo wybudowanej stacji metraKsięcia Janusza na Woli. Normalnie punkt ten czynny jest od poniedziałku dopiątku w godz. 10.00-19.00. Teraz wszystkie działają według zmienionych zasad.Szczegóły można znaleźć na stronie www.wtp.waw.pl.
Pierwszy ZTM
W poniedziałek (20 kwietnia), po wprowadzeniu odpowiednichśrodków bezpieczeństwa, zostały ponowie otwarte Punkty Obsługi Pasażera w sieciZarządu Metropolitarnego Transportu.
Biura dostępne są dla pasażerów w szerokim zakresie, jednakz poszanowaniem wprowadzonych zasad bezpieczeństwa. Nowe godziny otwarcia POP-ówto: poniedziałek, środa oraz piątek: 8:00 – 15:00 / wtorek i czwartek: 10:00 -18:00 / soboty, niedziele i święta: nieczynne
W godzinach od 10:00 do 12:00 obsługiwani są wyłącznieseniorzy. W punkcie ZTM działa tylko jedno stanowisko, a tym samym będzie mógłwewnątrz przebywać tylko jeden pasażer.
Potem Poznań
Z kolei za niecały tydzień – w poniedziałek 27 kwietnia, po 6 tygodniach pracy zdalnej, ponowniezostaną otwarte poznańskie Punkty Obsługi Klienta ZTM. Na początek – pięć znich, w skróconym wymiarze czasowym.
-„Jednocześnie apelujemy do klientów, żeby w miaręmożliwości, wciąż w pierwszej kolejności korzystali z możliwości obsługizdalnej – np. w celu zapisywania ulg. Dla bezpieczeństwa własnego i pracownikówZTM – głosi komunikat ZTM w Poznaniu.
Do piątku (24 kwietnia) wciąż możliwa jest wyłączna obsługazdalna.
POK-i będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od10:00 do 17:00 (z przerwami: I. stanowisko 14:00-14:15; II. stanowisko14:15-14:30).
-„Chcemy podkreślić, że w POK ZTM będzie obowiązywał reżimsanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracownikówZTM – podkreśla ZTM.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zasady obowiązujące podczas obsługi w Punkcie lub BiurzeObsługi Klientów:
-
noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
-
zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowychrękawiczek,
-
przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
-
zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobamioczekującymi w kolejce,
-
dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą
„