Ważna jest dobra komunikacja
Co łączy tak odległe dziedziny jak komunikację miejską ipiłkę ręczną? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że niewiele, ale jeśli sięzastanowimy to znajdziemy wspólny mianownik: zarówno dla piłkarek na boisku, jaki dla pasażerów korzystających z usług transportu zbiorowego, ważna jest dobrakomunikacja.
Przekaz kampanii jest zatem bardzo prosty ? na boisku i wmieście ważna jest dobra komunikacja. Ta swoista gra słów stanowi myślprzewodnią i główne hasło wspólnej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez lubelskiZarząd Transportu Miejskiego, mistrzynie Polski MKS Selgros Lublin orazmiejskiego przewoźnika – MPK Lublin. Hasło to kryje w sobie wiele aspektów iznaczeń, co sprawia, że każdy odbiorca będzie mógł je zinterpretowaćindywidualnie.
Celem kampanii, która łączy w sobie zarówno aspekt sportowyjak i tematykę transportu publicznego, jest przede wszystkim budowa korzystnegowizerunku lubelskiej komunikacji miejskiej jako komfortowej, szybkiej,ekologicznej, wiarygodnej i niezawodnej. Z drugiej strony kampania promuje klubi jego prospołeczną postawę.
Ponad 125 milionów pasażerów skorzystało z usług lubelskiejkomunikacji miejskiej w 2015 roku. Stale rosnąca liczba pasażerów to dla ZTMsygnał, że wzrasta rola komunikacji w życiu mieszkańców naszego miasta.Przyjazny transport miejski to inwestycje w tabor, infrastrukturę oraz jakośćusług przewoźników. Kampania, nawiązując do sportowych idei ma również na celunadal zachęcać do korzystania z komunikacji miejskiej.
Kreacja kampanii została oparta na zestawieniu wizerunkuzawodniczek i sytuacji boiskowych z pozytywnymi zmianami, jakie zaszły wkomunikacji miejskiej. W warstwie graficznej zostały ukazane optymistycznewizerunki zawodniczek w zestawieniu z boiskiem i nowoczesnymi elementamikomunikacji miejskiej. Ambasadorkami kampanii są lubelskie szczypiornistki ijednocześnie reprezentantki Polski w piłce ręcznej. Swojego wizerunku użyczyły:bramkarka Weronika Gawlik, rozgrywające Iwona Niedźwiedź, Marta Gęga i Alesia Mihdaliova,obrotowa Joanna Drabik oraz trener Sabina Włodek.
Niezwykle ważnym elementem tej kampanii są wspólne działaniaklubu i organizatora komunikacji miejskiej, zachęcające z jednej strony dokorzystania z przejazdów autobusami itrolejbusami, a z drugiej do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych z udziałemMKS Selgros Lublin.
We wtorek, 22 marca br., od godz. 12:00 do 13:00 zawodniczkiklubu będą podróżować wybranymi liniami komunikacji miejskiej i rozdawaćzainteresowanym pasażerom bilety na najbliższy mecz, organizowany 30 marca br.Poza ?setką? biletów, piłkarki będą także rozdawać autografy. Dla kibicówbędzie to również okazja do wykonania wspólnego zdjęcia z mistrzyniami.Szczypiornistki będzie można spotkać w trolejbusie linii nr 156 na trasie BramaKrakowska 04 ? Felin 01 i z powrotem, jak również w autobusach linii nr 10(Plac Litewski 02 ? Mełgiewska WSEI 01 i z powrotem) i 13 (Plac Litewski 03 ?Paderewskiego01 i z powrotem).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Dodatkowo w ramach kampanii, jej organizatorzy zapewnilibezpłatny dojazd komunikacją miejską na powyższe wydarzenie sportowe. Ważnybilet na mecz będzie uprawniał do bezpłatnego dojazdu dowolnymi liniamikomunikacji miejskiej na Halę Globus, w dniu 30 marca w godz. 16:00-18.00.
Ale to jeszcze nie koniec atrakcji. Dla pierwszych 30 osób,które dowolnym kanałem dystrybucji (np. w automacie biletowym, punkciesprzedaży, sklepie internetowym) zakupią bilety okresowe długoterminowe (30, 90lub 150-dniowe) czekają bilety na mecze rundy Play Off z udziałem Klubu MKSSelgros Lublin. Bilety na mecze będą do odebrania w siedzibie ZTM w Lublinie,przy al. Kraśnickiej 25, pok. nr 3 obok Biura Obsługi Klienta. Liczy siękolejność zgłoszeń. Przy odbiorze niezbędna będzie Karta BiletuElektronicznego, w celu weryfikacji daty zakupu biletu okresowego.
Na pierwszą partię 10 biletów na mecz, który odbędzie się 10kwietnia br., mają szansę osoby, które zakupią bilet okresowy najwcześniej 22marca br. Następna ?dziesiątka? biletów trafi do pasażerów, którzy zakupiąbilety od 1 kwietnia br., z kolei ostatnią partię biletów na mecz otrzymająosoby, które zakupią bilety okresowe od 12 kwietnia br.
Głównym kanałem promującym kampanię są plakaty. Ponad 2000plakatów będzie eksponowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz wautobusach i trolejbusach, podczas meczy oraz w punktach sprzedaży biletów i wBiurze Obsługi Klienta ZTM. Dodatkowo, reklama będzie emitowana na 50monitorach LCD zamontowanych wewnątrz pojazdów. Na stronach internetowych orazprofilach Facebook organizatorów wyświetlane będą informacje i banery.Nośnikami będą również bilety komunikacji miejskiej z hasłem kampanii orazbandy LED na meczach MKS Selgros Lublin.
Kampania potrwa do końca wakacji.