Warszawski POP … przyjedzie do pasażera

infotrans
16.06.2020 16:30

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie przygotował kolejne ułatwienie dla pasażerów. Żeby załatwić swoje sprawy, nie trzeba już przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów. To POP przyjedzie do nas.

Od piątku 12 czerwca po ulicach Warszawy jeździ wyjątkowy autobus – Solaris Urbino 12. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Od przyszłego tygodnia do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

Pasażerowie załatwią tu swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczone banerami autobusy od poniedziałku 15 czerwca w dni powszednie będą stały na pętlach: