TransInfo Archiwum|Infotrans|Przewoźnicy|Warszawa: KPOP, czyli Koordynatorzy Punktów Obsługi Pasażerów
Warszawa: KPOP, czyli Koordynatorzy Punktów Obsługi Pasażerów
infotrans
07.11.2014 19:30
Warszawa: KPOP, czyli Koordynatorzy Punktów Obsługi Pasażerów
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie powołał Koordynatorów Punktów Obsługi Pasażerów. Ich zadaniem będzie utrzymanie obsługi pasażerów w każdym z punktów na najwyższym możliwym poziomie.Koordynatorzy rozpoczęli pracę 1 listopada. Każdy z nich jest teraz niejako „gospodarzem”POP-u. Pełni nadzór nad jego funkcjonowaniem a także nad wizerunkiem. Razem z pracownikami POP-ów czuwa nad tym by pasażerowie byli zawsze obsługiwani profesjonalnie, na najwyższym poziomie. Dba również o to by informacje udzielane pasażerom były zawsze kompleksowe i wyczerpujące. Koordynator każdego z POP-ów jest do dyspozycji pasażerów. Przyjmuje wszelkie uwagi związane z funkcjonowaniem punktu.