Wągrowiec chciał promować transport publiczny. Za drogo
8 października Gmina Miejska Wągrowiec unieważniła przetarg na przygotowanie działań informacyjno-promocyjne mających zachęcić mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej.
Działania te miały objąć nie tylko transport publiczny, ale również rowerowy i pieszy. Co ważne - projekt ten jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Dlatego czekamy na powtórkę zamówienia.
JAK ZACHĘCIĆ ?
Urzędnicy szukali firmy, która będzie miała do wykonania dwa zadania (nie oznacza to jednak, że przetarg został podzielony na części). Zadanie nr 1 obejmuje działania informujące i promujące transport rowerowy i pieszy, zaś zadanie nr 2 - to promocja mobilności zrównoważonej, a w szczególności promocja transportu publicznego, a także wdrażanie nowych wzorców użytkowania samochodów i promowanie użytkowania pojazdów niskoemisyjnych i czystych ekologicznie.
Pierwsze z wymienionych zadań obejmuje:
- wykonanie materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- reklamę mobilną na dwóch autobusach komunikacji miejskiej,
- opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych,
- kolportaż materiałów promocyjnych i gadżetów na stoisku promocyjnym w trakcie wydarzeń promujących transport rowerowy,
- utworzenie i prowadzenie dedykowanego fanpage’a na jednym portalu społecznościowym,
- opracowanie projektu i emisja reklamy prasowej w jednym z lokalnych tygodników,
- zapewnienie dwóch animatorów na potrzeby wizyty w wągrowieckich przedszkolach.
Z kolei zadanie 2 polega na:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- przygotowaniu koncepcji graficznej, druk plansz oraz montaż instalacji przestrzennej na wągrowieckim rynku,
- ekspozycji reklamy na dwóch autobusach komunikacji miejskiej,
- przygotowaniu materiałów (gadżetów) promocyjnych,
- opracowaniu i druku materiałów informacyjno-promocyjnych,
- utworzeniu i prowadzeniu dedykowanego fanpage’a na jednym portalu społecznościowym,
- opracowaniu projektu i emisji reklamy prasowej w jednym z lokalnych tygodników, kampanii promocyjnej w przestrzeni miejskiej – organizacja stoisk promocyjnych.
DWIE OFERTY
7 października miało miejsce otwarcie ofert w przetarciu. Wpłynęły trzy propozycje - bardzo cenowo zbliżone do siebie - ale i mocno przekraczające budżet gminy, który wynosi 87.170 PLN brutto. W tej sytuacji Wągrowiec podjął decyzję o unieważnieniu postepowaniu. Dodajmy, że do kryteriów oceny ofert należały: cena (60%), wartość kontraktów promocyjnych (40%).