Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tramwaje Warszawskie inwestują w tablice SDIP przy stacji metra

infotrans
02.03.2022 13:00

Tramwaje Warszawskie inwestują w nowe tablice informacji pasażerskiej.

Chodzi o jedną dwustronną tablicę SIP oraz dwie jednostronne. Tablice mają być zamontowane i uruchomione w ciągu 8 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą.

Dostawa, montaż, uruchomienie

Zakres zamówienia obejmuje:

  • opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej tablic SIP,
  • dostawę wraz z montażem i uruchomieniem 1 dwustronnej tablicy SIP na peronie stacji Wierzbno przy wyjściu południowym w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego,
  • dostawę wraz z montażem i uruchomieniem 2 jednostronnych tablic SIP na antresoli stacji Wierzbno (wyjście południowe) w lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego,
  • świadczenie usług gwarancyjnych przez co najmniej 24 miesiące.

Cechy tablic

Wszystkie dostarczone tablice SIP muszą być fabrycznie nowe, wykonane nie wcześniej niż w 2021 roku. Na tablicach muszą być wyświetlane następujące informacje:

  • oznaczenie linii – co najmniej 3 znaki alfanumeryczne,
  • kierunek jazdy (nazwa przystanku krańcowego) – co najmniej 30 znaków alfanumerycznych,
  • informacja o pojazdach niskopodłogowych w postaci piktogramu wózka inwalidzkiego umieszczoną w kolumnie z oznaczeniem kierunku,
  • numer przystanku obsługiwanego przez prognozowaną linię - 2 znaki,
  • piktogram środka komunikacji miejskiej obsługującego linię,
  • prognoza odjazdu - czas pozostały do odjazdu tramwaju, z dokładnością do jednej minuty,
  • co najmniej 3 znaki alfanumeryczne, z wyrównaniem do prawego marginesu kolumny z czasem do odjazdu,
  • informacja o typie prognozy – wyświetlenie znaku/ciągu znaków uzgodnionych z zamawiającym w przypadku wyświetlania prognozy, która nie jest oparta na rzeczywistej lokalizacji tramwaju danej linii,
  • informacja o zlokalizowaniu tramwaju w strefie przystankowej – w takim przypadku zamiast prognozy wyświetlony musi być uzgodniony z zamawiającym piktogram,
  • informacja o zlokalizowaniu tramwaju na platformie przystankowej – w takim przypadku piktogram pojazdu musi być wyświetlony z atrybutem pulsowania,
  • komunikaty specjalne dotyczące wystąpienia sytuacji awaryjnej na trasie (np. awarii zasilania sieci trakcyjnej, zdarzeń z udziałem pojazdów, itp.) oraz inne zaprogramowane do wyświetlania w SIP-API zamawiającego informacje,
  • plansze zdefiniowane przez zamawiającego.

Formalności

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Z kolei otwarcie ofert zaplanowano na dzień 4 marca.