TransInfo Archiwum|Infotrans|Kontrakty|Tramwaje Warszawskie inwestują w tablice SDIP przy stacji metra
Tramwaje Warszawskie inwestują w tablice SDIP przy stacji metra
infotrans
02.03.2022 13:00
Tramwaje Warszawskie inwestują w tablice SDIP przy stacji metra
Tramwaje Warszawskie inwestują w nowe tablice informacji pasażerskiej.
Chodzi o jedną dwustronną tablicę SIP oraz dwie jednostronne. Tablice mają być zamontowane i uruchomione w ciągu 8 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą.
Dostawa, montaż, uruchomienie
Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej tablic SIP,
- dostawę wraz z montażem i uruchomieniem 1 dwustronnej tablicy SIP na peronie stacji Wierzbno przy wyjściu południowym w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego,
- dostawę wraz z montażem i uruchomieniem 2 jednostronnych tablic SIP na antresoli stacji Wierzbno (wyjście południowe) w lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego,
- świadczenie usług gwarancyjnych przez co najmniej 24 miesiące.
Cechy tablic
Wszystkie dostarczone tablice SIP muszą być fabrycznie nowe, wykonane nie wcześniej niż w 2021 roku. Na tablicach muszą być wyświetlane następujące informacje:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- oznaczenie linii – co najmniej 3 znaki alfanumeryczne,
- kierunek jazdy (nazwa przystanku krańcowego) – co najmniej 30 znaków alfanumerycznych,
- informacja o pojazdach niskopodłogowych w postaci piktogramu wózka inwalidzkiego umieszczoną w kolumnie z oznaczeniem kierunku,
- numer przystanku obsługiwanego przez prognozowaną linię - 2 znaki,
- piktogram środka komunikacji miejskiej obsługującego linię,
- prognoza odjazdu - czas pozostały do odjazdu tramwaju, z dokładnością do jednej minuty,
- co najmniej 3 znaki alfanumeryczne, z wyrównaniem do prawego marginesu kolumny z czasem do odjazdu,
- informacja o typie prognozy – wyświetlenie znaku/ciągu znaków uzgodnionych z zamawiającym w przypadku wyświetlania prognozy, która nie jest oparta na rzeczywistej lokalizacji tramwaju danej linii,
- informacja o zlokalizowaniu tramwaju w strefie przystankowej – w takim przypadku zamiast prognozy wyświetlony musi być uzgodniony z zamawiającym piktogram,
- informacja o zlokalizowaniu tramwaju na platformie przystankowej – w takim przypadku piktogram pojazdu musi być wyświetlony z atrybutem pulsowania,
- komunikaty specjalne dotyczące wystąpienia sytuacji awaryjnej na trasie (np. awarii zasilania sieci trakcyjnej, zdarzeń z udziałem pojazdów, itp.) oraz inne zaprogramowane do wyświetlania w SIP-API zamawiającego informacje,
- plansze zdefiniowane przez zamawiającego.
Formalności
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Z kolei otwarcie ofert zaplanowano na dzień 4 marca.