Tarnów wybrał wykonawcę do wymiany kolejnych wiat

infotrans
06.09.2022 12:00

Tarnów konsekwentnie inwestuje w nowe wiaty przystankowe.

Po przetargu na 15 nowych wiat, który został rozstrzygnięty w maju, przyszedł czas na wymianę kolejnych konstrukcji (tym razem 4 sztuk). Inwestycja w nowe wiaty jest realizowana również w ramach zadania pod nazwą: ,,Zintegrowany transport aglomeracyjny”. Wiaty pojawią się na przystankach w ciągu 7 tygodni od daty podpisania umowy.

Dwa zadania

Obecne zamówienie zostało podzielone na dwa zadania (części):

  • zadanie nr 1 - dostawa 3 sztuk nowych wiat autobusowych 3 – modułowych oraz demontaż istniejących konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa,
  • zadanie nr 2 - dostawa 1 sztuki nowej wiaty autobusowej 3 – modułowej oraz demontaż istniejącej konstrukcji na terenie Miasta Tarnowa.

Po jednej ofercie

W każdym z zadań zamawiający otrzymał po jednej ofercie od tego samego podmiotu. I tak w zadaniu nr 1 ofertę złożyła firma:

  • MM2021 sp. z o.o. – cena 71 734,01 PLN brutto.

W zadaniu nr 2 do przetargu stanęła również:

  • MM2021 sp. z o.o. – cena 23 911,34 PLN brutto.

W dniu 25 sierpnia, zamawiający zdecydował o akceptacji złożonych ofert w obu zadaniach. W każdym z zadań jako najlepszą uznano jedyną ofertę - MM2021 sp. z o.o., która uzyskała komplet punktów. To ta sama firma, która wygrała poprzedni "przystankowy" przetarg w Tarnowie, a w całej Polsce zdobyła kilka kontraktów na zielone wiaty.

fot. UM Tarnów

Lokalizacja wiat

Nowe wiaty pojawią się na przystankach:

  • Mościckiego – Czysta (nr 26),
  • Mościckiego – Wody (nr 526),
  • Romanowicza – Kasprowicza (nr 836),
  • Klikowska – Ziołowa (nr 57).

Charakterystyka wiat

Konstrukcja wiat ma być oparta na profilach zamkniętych stalowych ocynkowanych ogniowo i szkle hartowanym lub klejonym. Wszystkie ściany wiat mają być wykonane ze szkła hartowanego lub klejonego, bezpiecznego o grubości co najmniej 8 mm. Z kolei dach będzie wykonany z profili zamkniętych, pokryty poliwęglanem komorowym (z dwustronnym filtrem UV) przyciemnionym o grubości co najmniej 4 mm. Wiaty będą wyposażone w gabloty na rozkłady jazdy oraz ławki.