Szczecin też z korektą przyciętego rozkładu

infotrans
24.03.2020 07:30

Od 24 marca Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczeciniewprowadził kolejna korektę w rozkładach jazdy.

W związku ze zmniejszoną ilością pasażerów podróżującychkomunikacją zbiorową od soboty 21 marca Szczecin wprowadził zmiany w rozkładachjazdy. Teraz – po obserwacjach porannego szczytu komunikacyjnego w poniedziałek- wprowadzone zostały zmiany i dodatkowe kursy.

-„W związku z tym, tak jak informowaliśmy wcześniej,pasażerowie będą mogli liczyć na dodatkowe pojazdy, które ułatwią poruszaniesię po naszym mieście – informuje ZDiTM Szczecin.

Od dzisiaj – 24 marca – wprowadzono następujące rozwiązania:

  • Wprowadzone będą dodatkowe składy tramwajowe w godzinachszczytu, dedykowane na linie 6 i 7

  • Przywrócony zostanie rozkład powszedni zimowy dla linii 107

  • Na linie autobusowe 51, 58, 59, 63, 77 priorytetem będziekierowanie pojazdów przegubowych

  • Jednocześnie informujemy, że możliwe są dodatkowe korekty, októrych będziemy informowali na bieżąco.

Zamknięty BOI

Przy okazji Szczecin informuje, że 23 marca nieczynne jest BiuroObsługi Interesantów. Dokumenty można:

  • wysłać pocztą naadres ZDiTM Szczecin, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin,

  • wysłaćelektronicznie na adres e-mail [email protected] lub za pośrednictwemplatformy ePUAP,

  • wrzucać dospecjalnie przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu głównym doZDiTM, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin.

Urna będzie dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach7:30–15:30. Dokumenty należy wrzucać do urny zabezpieczone — zszyte, wkopercie.

Wirusowe zasady

I na koniec przypominamy najważniejsze zasady w szczecińskich pojazdach ina przystankach w dobie koronawirusa:

  • Brak możliwościzakupu biletów komunikacji miejskiej u prowadzących pojazdy.

  • Wszystkie drzwipowinny być otwierane przez prowadzących pojazdy.

  • Brak przystanków”na żądanie”.

  • Wyłączenieogrzewania we wszystkich pojazdach.

  • Dodatkowa,codzienna dezynfekcja pojazdów.

  • Wprowadzeniespecjalnej, wydzielonej strefy dla prowadzących.

  • Wyłączenie zużytkowania pierwszych drzwi i siedzeń na przedzie pojazdów.

  • Ograniczeniekontaktu z prowadzącymi pojazdy.