SDIP w Nowej Soli wymaga naprawy

infotrans
10.11.2019 13:00

Międzygminne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne ” SUBBUS” Sp. z o.o. w Nowej Soli poszukuje firmy, która naprawi system dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z systemem łączności bezprzewodowej dla 17 przystanków autobusowych położonych na terenie Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego.

Zamówienie ma zostać zrealizowane do końca lutego przyszłego roku. Naprawa systemu ma objąć:

– dostawę i instalację oprogramowania użytkowego dla systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z licencjami,

– dostawę, montaż, instalacja i konfiguracja dedykowanych serwerów. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązanie bez użycia serwera w tzw. „chmurze”,

– uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej,

– przeprowadzenie szkolenia pracowników operatora komunikacji miejskiej.

Urządzenia dostarczone zamawiającemu w ramach umowy muszą być fabrycznie nowe, kompletne (z pełnym okablowaniem), wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich i pochodzące z legalnych źródeł. Urządzenia muszą posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania oraz karty gwarancyjne.

System SDIP po naprawie

MPK SUBBUS ma określone wymagania względem funkcjonalności SDIP. W wyniku działań wykonawcy system ten musi spełniać następujące funkcje:

– gromadzenie danych o położeniu autobusów,

– prezentacja dynamicznej informacji pasażerskiej o odjazdach autobusów z przystanków w 16 tablicach rozmieszczonych na przystankach autobusowych w Nowej Soli i jednej tablicy na terenie Kożuchowa (wyświetlany ma być rzeczywisty czas odjazdu, a gdy nie będzie to możliwe, powinien być wyświetlany czas rozkładowy),

– monitorowanie w czasie rzeczywistym lokalizacji autobusów poprzez GPS i GSM,

– lokalizacja autobusów przez określenie współrzędnych geograficznych pojazdu, a na tej podstawie odbywanej trasy i odwiedzonych przystanków,

– prezentacja lokalizacji autobusów na mapach cyfrowych w postaci tabelarycznej.

– zapewnienie podglądu lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym, jak i przeglądanie historii odbytych tras,

– umożliwienie łatwej (modułowej) rozbudowy infrastruktury w zakresie dodatkowych urządzeń przekazywania w czasie rzeczywistym informacji pasażerskiej przystankowej np. monitorów LCD, tablic LED, z wykorzystaniem technologii WAP lub innych technologii np. mobilne przeglądarki internetowe oraz systemu monitorowania wszystkich pojazdów.

Otwarcie ofert

Wykonawcy zainteresowani zamówieniem mogą składać swoje propozycje do 18 listopada. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.