Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rybnik z biletem CallPay

infotrans
28.05.2013 15:10
Z myślą o podróżnych preferujących łączność telefoniczną i płatności mobilne firma CallPay uruchomi sprzedaż biletów jednorazowych obowiązujących na liniach ZTZ Rybnik. Aby móc skorzystać z zakupu biletów przez telefon komórkowy, należy zarejestrować się w systemie CallPay. Można to zrobić za pomocą:
-telefonu – dzwoniąc pod numer 22 100 1 600. Podczas połączenia zostanie zdefiniowany kod PIN, którym będzie można potwierdzić transakcje. Czas rejestracji trwa ok. 30 sekund. Ustalonym kodem PIN można potwierdzać wszystkie transakcje lub tylko te powyżej 50 zł;
-Internetu – na stronie www.CallPay.pl
Po dokonaniu rejestracji należy doładować konto w systemie CallPay lub wskazać rachunek bankowy, z którego będą rozliczane transakcje. Doładowanie konta odbywa się poprzez „Panel Zarządzania”na stronie www.CallPay.pl. Możliwe jest także zasilenie konta w standardowy sposób dokonując przedpłaty na rachunek CallPay, poprzez przelew z rachunku bankowego. System CallPay umożliwia także realizację płatności za pojedynczy bilet bezpośrednio z rachunku dowolnego banku, do którego wydana jest karta płatnicza MasterCard/Maestro lub Visa. Rozwiązanie to nie wymaga dokonywania wcześniejszej przedpłaty środków na konto w systemie CallPay. Aby uruchomić tego typu płatności należy dokonać aktywacji swojej karty poprzez Panel Zarządzania na stronie www.CallPay.pl. Zakup biletu musi się odbyć natychmiast po wejściu do pojazdu. W tym celu należy nawiązać połączenie telefoniczne, z jednym z numerów przedstawionych w tabeli –odpowiednim dla rodzaju biletu. Tonowo należy podać numer linii, który powinien być potwierdzony znakiem specjalnym # – tzw. krzyżyk. Na zakończenie połączenia Pasażer usłyszy informację potwierdzającą zakup biletu.Podczas przejazdu liniami nocnymi należy podać odpowiednio dla linii N1 numer 101, dla linii N3 numer 103. Przypominamy, że obowiązuje w nich opłata Strefy II.
Aby kupić bilet należy nawiązać połączenie telefoniczne, z jednym z numerów przedstawionych w tabeli –odpowiednim dla rodzaju biletu
Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:
-w przypadku Pasażera, który ma zakupiony bilet, połączenie jest bezpłatne i system CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu, ulga;
-w przypadku Pasażera, który nie ma wykupionego biletu, połączenie jest płatne i system CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi.
SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu może być wysłany przez system CallPay (dla jednego biletu) dwukrotnie.