Remont Punktu Obsługi Klienta
Od14 do 24 grudnia z powodu prac remontowych będzie nieczynny POK w Poznaniu na Śródce.Pasażerowie będa musieli w tym czasie korzystać z innych punktów, jednak, jakzapewnia Zarząd Transportu Miejskiego, po remoncie znacznie wzrośnie standardobsługim pasażeów w tym punkcie.
ZTMw Poznaniu systematycznie podnosi jakość obsługi pasażerskiej w PunktachObsługi Klienta. Tym razem do remontu przewidziany jest POK na Dworcu Śródka.Planowane jest m.in. podniesienie wysokości okienek w celu ułatwienia obsługiklienta oraz montaż szerszego blatu do wypełniania dokumentów.
Pasażerowie,którzy we wnioskach o wydanie karty PEKA wskazali jako miejsce ich odbioru POKna Dworcu Śródka mogą odebrać swoje karty w najbliższym Punkcie Obsługi Klientaznajdującym się na Dworcu Rataje (czynnym od poniedziałku do piątku w godz.6.00-20.00).
Wnajbliższej odległości od remontowanego POK ZTM znajdują się dwa PunktySprzedaży Biletów oraz automat biletowy:
Eurokiosk- przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek Garbary), czynny od poniedziałkudo piątku w godz. 6.00-17.00 i w soboty w godz. 7.00-14.00. Możliwośćdoładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka) i zakupu czasowychbiletów jednorazowych.
Eurokiosk- przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek rondo Rataje), czynny odponiedziałku do piątku w godz. 6.00-18.00 i w soboty w godz. 7.00-13.00.Możliwość doładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka), zakupuczasowych biletów jednorazowych oraz karty PEKA na okaziciela.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Automatbiletowy nr 929 – przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek rondo Rataje),czynny 24h. Możliwość doładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka) izakupu czasowych biletów jednorazowych.
Lokalizacjeinnych PSB oraz biletomatów można łatwo znaleźć na mapie na stronie:www.peka.poznan.pl (zakładka „punkty sprzedaży biletów”).
„