Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

„Prowadzę – jestem trzeźwy”

infotrans
29.07.2008 20:29
W kilku miastach Polski rusza kampania społeczna kampanii „Prowadzę –jestem trzeźwy”. Na ulice miast wyjechały już pierwsze autobusy i tramwaje. W najbliższych dniach pojawią się billboardy i tramwaje.
Plakat reklamowy na autobusie MPK Wrocław (foto: MPK)
Wyróżnikiem akcji jest charakterystyczny brelok z logo i hasłem kampanii. Organizatorzy, zainspirowani dużym zainteresowaniem i niemal tysiącem maili z poparciem od ludzi z całej Polski do głównego przesłania dodali zdanie „jest nas więcej”.
Motywem przewodnim III edycji kampanii jest tablica rejestracyjna „trzeźwy”. Plakat wyłoniony został podczas ogólnopolskiego konkursu w ramach Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. Jego autorem jest Przemysław Bukowski.
Plakat reklamowy na autobusie ITS (foto: ZTM Warszawa)
W tym roku ogólnopolskie działania obejmują emisję spotu kampanii w telewizji TVP i TVN, emisje spotu w radiu Zet oraz ogólnopolską kampanię na nośnikach typu outdoor (billboardy, autobusy, tramwaje). Patronat nad akcją objęli Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń, Ministerstwo Infrastruktury, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
Organizatorami kampanii są: ks. Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz firma Business Consulting Sp. z o.o.  
Plakat reklamowy na autobusie ITS (foto: ZTM Warszawa)
Kampanię wspierają: ZTM Warszawa, KZK GOP, przewoźnicy komunikacji miejskiej z Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Lublina, Gliwic, Bielska-Białej, Płocka, Tychów. Więcej informacji: www.trzezwosc.pl .