Prezes MPK Lublin na czele Komisji Promocji
Prezes Zarządu MPK Lublin, Tomasz Fulara został przewodniczącym Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej przy IGKM (Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej), a to oznacza, że to MPK w Lublinie będzie teraz nadawać ton promocji transportu miejskiego w całym kraju. Wybory odbyły się wczoraj (12 czerwca br.) w Grudziądzu podczas dwudniowego posiedzenia Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM. W obradach uczestniczy 86 osób reprezentujących 36 podmiotów. Zgłoszono cztery kandydatury, wśród nich był Prezes MPK Lublin Tomasz Fulara, który uzyskał znakomity wynik 21 głosów z 36 oddanych (każdy podmiot posiada jeden głos). Wybory poprzedzone były prezentacją Prezesa Tomasza Fulary dotyczącą osiągnięć marketingowych naszej Spółki. W prezentacji omówiono stworzoną wiosną zeszłego roku Strategię Promocji Transportu Miejskiego w Lublinie oraz najważniejsze przedsięwzięcia marketingowe Spółki, w tym m.in. kampanię „Komunikacja miejska. Codziennie”, wprowadzenie fotokodów umożliwiających pobieranie rozkładów jazdy na smartfony, pakiet startowy nowego mieszkańca czy program lojalnościowy BusBonus. Prezentacja przyjęta została z dużym uznaniem.
Podczas dwudniowych obrad Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej w Grudziądzu omawiane są kwestie związane m.in. z różnymi sposobami kreowania marki komunikacji miejskiej, stanowiskami do obsługi kont utworzonych przez przedsiębiorstwa komunikacyjne na portalach społecznościowych, nowymi formami pojazdowej reklamy zewnętrznej, jak również z bieżącymi sprawami i problemami związanymi z promocją i wizerunkiem komunikacji miejskiej. Komisja Promocji Komunikacji Miejskiej zajmuje się m.in. wymianą doświadczeń marketingowych podmiotów zrzeszonych w IGKM, realizacją wspólnych kampanii promocyjnych, czy współpracą z polskim rządem w zakresie podejmowania działań marketingowych dla transportu miejskiego. Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej istnieje od 1991r., jej członkami są głównie przewoźnicy i organizatorzy przewozów pasażerskich w miastach. Do Izby należą także producenci taboru, zakłady naprawcze, placówki naukowo-badawcze oraz inne przedsiębiorstwa świadczące usługi na rzecz komunikacji miejskiej. W sumie Izba zrzesza ponad 200 członków.