Poznański ZTM ma nowy punkt obsługi klienta na Dworcu Zachodnim

infotrans
15.10.2018 06:54

Zarząd TransportuMiejskiego otworzył nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM znajdujący się wodrestaurowanym budynku Dworca. Czynny jest od poniedziałku do piątku od g.6.00 do 20.00.

Otwarcie Punktu w tak dogodnej lokalizacji – niedalekocentrum, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i przystanku PST, a takżew pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich – to odpowiedź na zapotrzebowaniezarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych – informuje poznański ZTM.

POK na Dworcu Zachodnim będzie czynny od poniedziałku dopiątku, w godzinach od 6.00 do 20.00. Do dyspozycji pasażerów będą dwastanowiska, w których będzie można:

doładować kartę PEKA (kupić bilet okresowy lub doładowanietPortmonetki),

zakupić kartę PEKA na okaziciela, a także bilety tradycyjnew formie papierowej,

złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,

odebrać imienną kartę PEKA,

zapisać uprawnienia do przysługujących ulg w transporciepublicznym na imiennej karcie PEKA,

opłacić opłatę dodatkową,

złożyć reklamację wformie pisemnej.

W Punkcie będzie można również uzyskać wszelkie informacje oaktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach.

Co istotne, w trakcie remontu Dworzec Zachodni zostałdostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiada między innymi obniżonelady okienek kasowych, ścieżki dotykowe itp.