Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

POP-y w GZM przejdą metamorfozę

infotrans
21.05.2019 09:40

Punkty ObsługiPasażera Zarządu Transportu Metropolitalnego przejdą metamorfozę. Organizatorprzewozów ogłasza konkurs oraz zachęca do przedstawiania propozycji wizualnejprzemiany biur zlokalizowanych na terenie największych miastGórnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Do nadsyłania projektów ma zachęcać pula nagród. W sumie dowygrania jest ok. 65 tys. zł. Organizatorzy podzielili konkurs na dwa etapy. Wpierwszym zainteresowani mają za zadanie przesłać portfolio, tj. minimum trzyzrealizowane projekty wraz z referencjami. Do drugiej części zakwalifikowanychzostanie 5 osób lub firm projektowych. – Wyróżnionych w ten sposób nagrodzimy.Każdemu uczestnikowi tego etapu przekażemy 3 000 zł – zapowiada rzecznikprasowy ZTM Michał Wawrzaszek. – Laureatów poprosimy następnie o przygotowanieidentyfikacji wizualnej pomieszczeń, które na co dzień służą naszym pasażerom.Autorowi zwycięskiego projektu zostanie złożona propozycja ostatecznegoprzygotowania wizualizacji. Będziemy wówczas rozmawiać o kwocie ok. 50 tys. zł– uzupełnia Wawrzaszek.

Zgłoszenia oraz prace konkursowe należy przesyłać drogąelektroniczną na adres [email protected]lub pocztą tradycyjną do siedziby organizatora przewozów. Termin nadsyłaniaportfolio upływa 14 czerwca. Rozstrzygnięcia pierwszego i drugiego etapukonkursu nastąpią kolejno 28 czerwca i 30 września tego roku. W finale jurybędzie oceniać nadesłane projekty pod względem funkcjonalności, estetyki iergonomii. Ostateczne przygotowanie projektów identyfikacji wizualnej zostałozaplanowane na 16 grudnia.

Konkurs adresowany jest przede wszystkim do architektów iprojektantów wnętrz, podmiotów gospodarczych zajmujących się projektowaniem,grafiką wystawienniczą i tworzeniem identyfikacji wizualnej w przestrzeni orazdo studentów kierunków projektowych. W rzeczywistości jednak udział w konkursiemoże wziąć każdy, kto ukończył 18 rok życia. Szczegółowe informacje dotyczącekonkursu, wraz z jego regulaminem, dostępne są m.in. Na stronie internetowejoraz w mediach społecznościowych ZTM i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.Pytania związane z konkursem zainteresowani mogą przesyłać drogą mailową naadres [email protected].