Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity: jeden adres do skarg i reklamacji

infotrans
31.07.2014 19:57
Dzięki temu pasażer, który chce podzielić się swoją opinią, złożyć reklamację czy wnioskować o zwrot za niewykorzystane bilety nie musi zastanawiać się, na jaki adres e-mail powinien wysłać swój wniosek. Wszystkie sprawy trafiają teraz do jednej komórki. Zmiana ma usprawnić obsługę klienta.
W okresie przejściowym wiadomości z adresów:
automatycznie kierowane będą na adres [email protected].
Szczegółowe informacje o tym, jak poprawnie złożyć reklamację można znaleźć tutaj