Pixel z ofertą na serwis białostockiego systemu zliczania pasażerów
Białystok chce mieć sprawnysystem zliczania potoków pasażerskich. W tym celu konieczna jest konserwacjatego systemu i bieżące usuwanie wszelkich usterek.
Do tego zamówienia zgłosiła się tylko firma Pixel z ceną 349 974 zł, oferując:
czas usunięcia awarii krytycznej systemu – 72 g
czas usunięcia awarii niekrytycznej systemu 120 g
czas usunięcia usterkisystemu – 168 g.
Teraz miasto najprawdopodobniej podpisze umowę ze bydgoską firmą na okres 12 miesięcy.
Zadania dla wykonawcy
Usługi obejmą 211 autobusówwyposażonych w moduł nadawczo-odbiorczy, wtym 173 autobusy wyposażone wsystem bramek liczących. Wykonawca, który wygra przetarg będzie miał obowiązekprzeprowadzania kompleksowych przeglądów poprawności funkcjonowania systemupomiaru potoków pasażerskich (zwany również systemem bramek liczących)zainstalowanego w autobusach Białostockiej Komunikacji Miejskiej – dwa razy wroku, tj. w październiku oraz maju. Jednocześnie do zadań wykonawcy należeć maciągłe utrzymanie sprawności wszystkich urządzeń systemu zliczania pasażerówzamontowanych wpojazdach, a ponadto:
– oczyszczanie, regulowanie i kalibrowanie sensorówwedług dokumentacji producenta urządzenia (Dilax lub Irma),
– monitorowanie poprawnościłączności i wymiany danych pomiędzy sensorami zainstalowanymi nad drzwiami,analizatorem danych i sterownikiem informacji liniowej (KPP2 lub AsteriX)gromadzącym i przypisującym zarejestrowane pomiary do wybranej w danym momencietrasy,
– nadzór nad prawidłowymfunkcjonowaniem lokalnej transmisji danych pomiędzy sterownikami informacji liniowej(KPP2 lub AsteriX) zainstalowanymi wpojazdach wyposażonych w bramkiliczące a stacjami bazowymi (tzw. DAS Data Access Server),
– sprawdzenie ustawień w autobusowych sterownikachinformacji liniowej rejestrujących dane z bramek,
– sprawdzanie błędów pomiarowych na podstawie danychzarejestrowanych woprogramowaniu Pixel Data Analizator,
– sprawdzenie poprawności sygnału otwarciaposzczególnych drzwi,
– sprawdzenie poprawności sygnału GPS docierającegodo sterownika informacji liniowej,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– sprawdzenie obecności klucza sprzętowego wsterowniku informacji liniowej pozwalającego na rejestrowanie danych z bramek,
– sprawdzanie spójności i integralności danychprzetwarzanych przez analizator, anastępnie gromadzonych w pamięcisterownika informacji liniowej,
Elementypodlegające naprawie
Do elementów, które mają podlegać naprawie,zamawiający zaliczył:
– analizator rejestrujący dane z sensorów,
– sterownik informacji liniowej (w zależności odpojazdu KPP2 lub AsteriX) gromadzący dane przesyłane z analizatora,przypisujące je do wybranej trasy izapewniający transmisję danych zapośrednictwem medium transmisyjnego na stację bazową (DAS),
– sensory zainstalowane nad każdymi drzwiami,
– modem nadawczo-odbiorczy,
– stacja bazowa (DAS).
„