Piła z umową na promocję zbiorowego transportu
W Pile przeprowadzona zostanie kampania promocyjna dotycząca rozwoju miejskiego transportu niskoemisyjnego i systemu zarządzania komunikacją miejską.
Miasto podpisało umowę z firmą LUXURY CARE & MORE sp. z o.o. z Piły, która przeprowadzi kampanię. Działania promocyjne mają odbyć się w ciągu 300 dni od podpisania umowy.
Jakie cele?
W tym postępowaniu złożono siedem ofert, w tym najtańsza kosztowała 412.050,00 zł, a najdroższa: 854.746,63. Wartość kontraktu z LUXURY CARE & MORE to 435.681,01 zł.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonej mobilności miejskiej, a tym samym skłonienie mieszkańców Piły i tzw. sypialni wokół aglomeracji do zrównoważonych zachowań związanych z przemieszczaniem się i zapewniających, że transport zbiorowy oraz niezmotoryzowany (taki jak rowery, ruch pieszy) będzie wybierany częściej niż samochód, jako podstawowy środek przemieszczania się w obrębie miasta, jak i najbliższej okolicy.
Zaplanowana kampania będzie wielokanałowa (m.in. prasa, media społecznościowe, Internet, radio i telewizja). Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane w szczególności do osób korzystających z samochodów osobowych (w celu nakłonienia ich do zmiany swoich zachowań transportowych), ale i mieszkańców już teraz korzystających z transportu zbiorowego czy niezmotoryzowanego (utrwalanie pożądanych zachowań transportowych).
Kampania w mediach
Działania informacyjno-promocyjne odbędą się w mediach lokalnych i regionalnych. Mają polegać na produkcji, emisji dwóch spotów w telewizji i jednego spotu radiowego oraz zamieszczeniu ich w Internecie, opracowaniu i opublikowaniu artykułów w prasie oraz przygotowaniu scenariusza i harmonogramu kampanii promującej zrównoważoną mobilność i proekologiczne zachowania transportowe (1 komplet) w mediach społecznościowych (Facebook) wraz z współprowadzeniem fanpage Miasto Piła w portalu społecznościowym.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Ponadto, wykonawca ma skupić się na działaniach edukacyjno-informacyjnych polegających na zamieszczaniu:
- informacji na billboardach – najem 8 powierzchni reklamowych typu billboard na okres 6 miesięcy w różnych obszarach Piły,
- zakupu dwóch balonów reklamowych wentylatorowych z logo i hasłem kampanii.
Działania promocyjne mają polegać również na dystrybucji do gospodarstw domowych, opracowanych i wydrukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotka, mapy) oraz gadżetów uczestnikom wydarzeń miejskich, wydarzeń gospodarczych, imprez masowych i innych działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu. Po stronie wykonawcy będzie opracowanie projektu w/w materiałów promocyjnych wykorzystywanych podczas kampanii tak, aby poszczególne elementy kampanii były ze sobą spójne, wraz z wykonaniem minimum 30 zdjęć (w tym przynajmniej 10 za pomocą drona) z obiektów objętych promocją i przedstawiających efekty realizacji projektu.