Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Olsztyn z jedną ofertą na elementy wyposażenia przystanków

infotrans
27.05.2022 17:00

Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie chce uzupełnić elementy infrastruktury przystankowej.

Chodzi o dostawę słupków przystankowych i tablic informacyjnych. Firma, która zrealizuje inwestycję zostanie wybrana w trybie podstawowym na podstawie art. 275 PZP. 26 maja miało miejsce otwarcie ofert.

O zamówieniu w liczbach

Zamówienie obejmuje:

  • wykonanie i dostawę 21 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
  • wykonanie i dostawę 10 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych,
  • wykonanie i dostawę 1 sztuki słupka przystankowego wraz z montażem,
  • wykonanie i dostawę 15 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych,
  • wykonanie i dostawę 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z montażem,
  • wykonanie i dostawę 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej.

Do tego przewidziano możliwość skorzystania z prawa opcji, które dotyczy:

  • wykonania i dostawy 5 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
  • wykonania i dostawy 2 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych,
  • wykonania i dostawy 9 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych,
  • demontażu i montażu 2 sztuk słupków przystankowych wraz z przełożeniem oznakowania.

Słupki i tablice w ramach zamówienia podstawowego mają być dostarczone w ciągu 40 dni od daty zawarcia umowy.

Otwarcie i ocena ofert

Otwarcie ofert zaplanowano na dzień 26 maja. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający chciał zastosować dwa kryteria oceny ofert: cenę (90%), gwarancję i rękojmię (10%).

Nie będzie takiej koniczności, bo do tego kontraltu zgłosiła się tylko jedna firma Giera Znaki Drogowe Spółka Jawna Jonkowo z ceną 102 615,21 PLN brutto, w tym zamówienie podstawowe – 75 531,84 PLN brutto i opcja – 27 083,37 PLN brutto. Z kolei budżet zamawiającego to 103 935,00 PLN brutto. Czyli się udało.